У дослідженні компанії Autolist виявлено, що панорамний дах є найбільш переоціненою функцією в комплектаціях автомобілів для українців. Із зростанням віку автолюбителя зменшується його готовність доплачувати за цей елемент. Про це повідомила Avtosota.
Більшість водіїв не бажають платити за панорамний дах (45%), а також за асистента під час водіння (32%), просунуту аудіосистему (30%) та безключовий доступ (30%). Чоловіки виявили більшу скептичність до асистента під час водіння (36%), ніж жінки (28%).
Молоді люди віком до 24 років найбільше цінують просунуту аудіосистему, при цьому лише 16% з них вважають її переоціненою. У той же час серед представників покоління 65+ частка тих, хто вважає цю опцію зайвою, становить 45%.
Більшість вітчизняних автомобілістів мріють про зимовий пакет із підігрівом керма, обігрівом скла і задніх сидінь, дистанційним запуском (47%), камери заднього виду (46%) та систему контролю сліпих зон (42%).
У ТОП-10 опцій також входять:
– роздільний клімат-контроль;
– додаткові подушки безпеки;
– активний круїз-контроль;
– екстрене гальмування;
– мультимедійна система з Android Auto / Apple CarPlay.
Цікаво, що чоловіки більше цінують комфорт і мультимедіа, називаючи у середньому більше таких опцій у своєму ідеальному автомобілі. А люди віком від 25 до 44 років хочуть отримати більше додаткових опцій, ніж представники інших вікових категорій.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…