Моторне масло в автомобілі має бути лише в певних місцях, його появу там, де це не передбачено конструкцією транспортного засобу, не можна вважати нормою. Зокрема це стосується і впускного колектора. Експерти SlashGear пояснили, що може бути причиною такого явища.
Насамперед зазначається, що масло у впускному колекторі може з’являтися через збій системи вентиляції картера (PCV). Засмічений або пошкоджений клапан призводить до того, що картерні гази з краплями оливи потрапляють у впуск, провокуючи забруднення і, в перспективі, нестабільну роботу двигуна. Замінити несправний клапан можна самостійно. Вартість деталі – від кількох сотень до кількох тисяч гривень.
Якщо з клапаном PCV все гаразд, то причиною може бути знос поршневих кілець, пошкодження циліндрів, пробиті прокладки, а також дефекти в турбонагнітачі або накопичення шламу в двигуні. Тут уже можливий не тільки витік оливи, а й втрата компресії, перегрів і капітальний ремонт.
За появи перших ознак замаслювання впускного колектора експерти рекомендують негайно звертатися на СТО за професійною діагностикою та ремонтом. Що раніше ви звернетеся до фахівців, то вища ймовірність, що зможете уникнути дорогого ремонту.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Розв'язана президентом США Дональдом Трампом торговельна війна між Китаєм і США вдарила по планах американського…
На автосалоні в Нью-Йорку японська компанія Subaru презентувала відразу дві моделі електричних кросоверів - оновлену…
Останнім часом сегмент трирядних кросоверів активно розвивається, пропонуючи все нові моделі. Однако головною проблемою зазвичай…
Автомобіліст із США Віктор Шеппард отримав в подарунок від компанії Toyota новенький пікап Tundra за…
Ручки (поручні) над головою водія і пасажирів у салоні автомобіля є звичним атрибутом для кожного,…
Багато водіїв в Україні, прагнучи зробити зовнішній вигляд свого авто привабливішим, ставлять на нього колісні…