Моторне масло в автомобілі має бути лише в певних місцях, його появу там, де це не передбачено конструкцією транспортного засобу, не можна вважати нормою. Зокрема це стосується і впускного колектора. Експерти SlashGear пояснили, що може бути причиною такого явища.
Насамперед зазначається, що масло у впускному колекторі може з’являтися через збій системи вентиляції картера (PCV). Засмічений або пошкоджений клапан призводить до того, що картерні гази з краплями оливи потрапляють у впуск, провокуючи забруднення і, в перспективі, нестабільну роботу двигуна. Замінити несправний клапан можна самостійно. Вартість деталі – від кількох сотень до кількох тисяч гривень.
Якщо з клапаном PCV все гаразд, то причиною може бути знос поршневих кілець, пошкодження циліндрів, пробиті прокладки, а також дефекти в турбонагнітачі або накопичення шламу в двигуні. Тут уже можливий не тільки витік оливи, а й втрата компресії, перегрів і капітальний ремонт.
За появи перших ознак замаслювання впускного колектора експерти рекомендують негайно звертатися на СТО за професійною діагностикою та ремонтом. Що раніше ви звернетеся до фахівців, то вища ймовірність, що зможете уникнути дорогого ремонту.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…