Американський механік і автоблогер Скотті Кілмер часто розповідає своїм підписникам на YouTube про те, які авто краще вибрати і як їх ремонтувати. Цього разу він порекомендував звернути увагу на одну цікаву модель – Honda Jazz другого покоління, яка в США відома як Fit. Він привів приклад авто свого клієнта, випущеного в 2010 році, яке проїхало близько 180 000 кілометрів. За словами Кілмера, це авто має дуже низьку витрату палива – менше 5 літрів на 100 кілометрів.
Незважаючи на свої компактні розміри, Honda Jazz має просторий передній салон. Цей автомобіль ідеально підходить для міста. Друге покоління оснащувалося 1,4-літровим бензиновим двигуном I-VTEC, який дозволяв розганятися до 100 кілометрів на годину за 11,1 секунди. Третє покоління отримало сучасніший дизайн і більш економічний 1,3-літровий двигун i-VTEC.
Кілмер сказав, що на Jazz встановлюють дуже надійні двигуни, які працюють добре навіть після великого пробігу. Механік випробував машину і зазначив, що, хоча вона не має найкращих у світі ходових якостей, вона добре керується і комфортно почувається на шосе.
“Він функціонує чудово, передачі перемикаються бездоганно, але є один нюанс у цих Honda. Вони досить жорсткі на дорозі, і ви відчуєте нерівності, коли проїжджатимете по них – це економний автомобіль. Однак на шосе вони їдуть плавно і керуються дуже добре”, – підсумував експерт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…
Купівля вживаного авто завжди несе ризики. Вік і пробіг часто використовують як показники надійності, але…