Українські автомобілісти все частіше почали знімати зі своїх автомобілів підкрилки під час зміни сезонів. Навіщо вони це роблять? Досвідчений автомеханік дав відповідь у коментарі «SUV News».
Фахівець пояснив, що підкрилки, незважаючи на свою захисну функцію, не можуть повністю запобігти скупченню бруду і вологи в порожнинах між ними і кузовом автомобіля. У підсумку вся ця маса призводить до руйнування лакофарбового покриття, появи корозії та гниття металу.
Автомобілісти зі стажем давно зрозуміли, що два-три рази на рік потрібно знімати підкрилки для очищення порожнин і перевірки стану металу. Якщо виявляються проблеми з ЛФП та іржею, проводиться негайна обробка антикором.
Також механік закликав звертати увагу і на інші приховані зони – простір за фарами, ліхтарями і в місцях стикування бамперів або крил. Крім того, показана регулярна мийка автомобіля, зокрема очищення підкапотного простору, що мінімізує ризик появи і розвитку корозії.
Раніше ми писали, навіщо британські водії миють свої машини оцтом. Також механік пояснив, чому навесні в салоні авто пахне сирістю.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…