Українські автомобілісти все частіше почали знімати зі своїх автомобілів підкрилки під час зміни сезонів. Навіщо вони це роблять? Досвідчений автомеханік дав відповідь у коментарі «SUV News».
Фахівець пояснив, що підкрилки, незважаючи на свою захисну функцію, не можуть повністю запобігти скупченню бруду і вологи в порожнинах між ними і кузовом автомобіля. У підсумку вся ця маса призводить до руйнування лакофарбового покриття, появи корозії та гниття металу.
Автомобілісти зі стажем давно зрозуміли, що два-три рази на рік потрібно знімати підкрилки для очищення порожнин і перевірки стану металу. Якщо виявляються проблеми з ЛФП та іржею, проводиться негайна обробка антикором.
Також механік закликав звертати увагу і на інші приховані зони – простір за фарами, ліхтарями і в місцях стикування бамперів або крил. Крім того, показана регулярна мийка автомобіля, зокрема очищення підкапотного простору, що мінімізує ризик появи і розвитку корозії.
Раніше ми писали, навіщо британські водії миють свої машини оцтом. Також механік пояснив, чому навесні в салоні авто пахне сирістю.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…