Нерідко на кузов автомобіля встановлюються пластикові накладки навіть із заводу. Це робиться, щоб поліпшити зовнішній вигляд або аеродинаміку автомобіля, захистити вразливі місця від ударів і пошкоджень. Водночас багато фахівців закликають не користуватися такими «апгрейдами». Досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», чому знімати з машини треба навіть деякі заводські елементи.
Насамперед експерт звернув увагу, що в місцях кріплення молдингів часто порушується заводське покриття. Через це метал залишається незахищеним і може дуже швидко покритися корозією. Оскільки такі місця приховані від очей водія, то помітити іржу вдасться не одразу.
Плюс до всього під накладками рясно накопичується бруд, пісок, реагенти і волога, що також сприяє руйнуванню лакофарбового покриття і появі корозії. Крім того нерідко буває так, що пластикові елементи через вібрацію самі пошкоджують фарбу.
Якщо ви не хочете знімати накладки, то варто регулярно робити таке:
– Регулярно оглядати кузов під накладками
– Приділяти особливу увагу цим місцям під час миття
– Обробляти приховані зони антикором перед зимовим сезоном.
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…