Нерідко на кузов автомобіля встановлюються пластикові накладки навіть із заводу. Це робиться, щоб поліпшити зовнішній вигляд або аеродинаміку автомобіля, захистити вразливі місця від ударів і пошкоджень. Водночас багато фахівців закликають не користуватися такими «апгрейдами». Досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», чому знімати з машини треба навіть деякі заводські елементи.
Насамперед експерт звернув увагу, що в місцях кріплення молдингів часто порушується заводське покриття. Через це метал залишається незахищеним і може дуже швидко покритися корозією. Оскільки такі місця приховані від очей водія, то помітити іржу вдасться не одразу.
Плюс до всього під накладками рясно накопичується бруд, пісок, реагенти і волога, що також сприяє руйнуванню лакофарбового покриття і появі корозії. Крім того нерідко буває так, що пластикові елементи через вібрацію самі пошкоджують фарбу.
Якщо ви не хочете знімати накладки, то варто регулярно робити таке:
– Регулярно оглядати кузов під накладками
– Приділяти особливу увагу цим місцям під час миття
– Обробляти приховані зони антикором перед зимовим сезоном.
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…