П’ять позаашляховиків Toyota, яких не вистачає в модельній лінійці бренду
Toyota заслужено вважається іконою серед виробників позашляховиків: Land Cruiser, 4Runner, Tacoma, Tundra — це синоніми витривалості та надійності. Але навіть на тлі широкого асортименту, бренд має простір для подальшого розширення, зокрема в сегментах, які сьогодні активно розвивають конкуренти. Експерти видання Autoblog поміркували над тим, які нові моделі японському бренду варто було б додати в свою лінійку.
Toyota Grand HiAce 4×4
На фоні популярності Mercedes-Benz Sprinter 4×4 і Ford Transit Trail, Toyota могла б вивести на ринок повнопривідний Grand HiAce із 2,8-літровим турбодизелем (174 к.с., 450 Нм). Такий мінівен став би сучасною альтернативою культовому Mitsubishi Delica, додавши надійність, гарантію й дилерську підтримку.
Toyota Mega Cruiser (нова версія)
Колись це був японський аналог Hummer H1. Сучасна інтерпретація на базі гібридної силової установки LX700h (457 к.с., 790 Нм) могла б зайняти нішу, де колись були Ford Excursion та Chevy Suburban 2500. Це був би справжній маніфест Toyota в сегменті «максимальних» позашляховиків.
Toyota Bandeirante (ренесанс класики)
Спрощений позашляховик на кшталт Wrangler або Bronco, з опцією МКПП, знімним дахом і дверима, мав би шалений попит у прихильників «олдскулу». Bandeirante знову міг би стати бестселером серед фермерів і мандрівників.
Toyota GR Corolla Cross
Комбінація азарту GR Corolla (300 к.с.) із практичністю Corolla Cross — це ідеальний варіант для тих, хто хоче щось більше, ніж просто «гарячий хетч». Вищий кліренс і кросоверна архітектура зробили б модель цікавою для ширшої аудиторії.
Toyota RSCe (електричний позашляховик)
На базі концепта 2001 року та агрегатів bZ4X, RSCe могла б запропонувати стильний вигляд і 4WD для міських дослідників. Так, це не про екстрим, але точно про характер і електричну уніфікацію з родиною EV.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!