Якщо ви знаєте, що на вас чекає експлуатація автомобіля з пробігом 100 000 і більше кілометрів, варто замислитися про проведення деяких типів технічного обслуговування, включно із заміною техрідин та інших витратних матеріалів. Досвідчений моторист розповів «SUV News», яку оливу для двигуна краще вибрати для такої машини.
Насамперед експерт звертає увагу на важливість дотримання рекомендацій виробника щодо в’язкості та інших специфікацій. Якщо до цього двигун експлуатувався в правильному режимі і обслуговувався регулярно, то, можливо, міняти мастило не доведеться. Однак за наявності аномальних шумів, появи патьоків і «масложора» варто все ж замислитися про заміну масла.
Читайте також: Нардеп: з 1 березня в Україні можуть закритись всі АЗС
Якщо серйозних проблем із двигуном немає, то можна почати використовувати мастило з в’язкістю 0W30 або 5W30. Влітку краще переходити на 10W30. За наявності ознак зносу компонентів двигуна краще перейти на напівсинтетичне або навіть мінеральне мастило. Останнє менш схильне до витоків через зношені ущільнювачі та створює більш стабільну плівку на поверхнях.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сьогодні в Україні водіїв штрафують за перевищення швидкості двома способами - за допомогою систем автоматичної…
Проблема рясного споживання оливи в автомобілі є поширеною серед старих автомобілів. Згодом внутрішні компоненти двигуна…
П'ятимісні кросовери сьогодні користуються великим попитом завдяки поєднанню практичності, технологій і продуктивності. Наразі на ринку…
З плином часу в паливному баку автомобіля може накопичуватися конденсат, який осідає не стінках і…
Невеликі кросовери сьогодні мають широку популярність, оскільки відмінно справляються з міським середовищем за рахунок своєї…
Купівля вживаного автомобіля нерідко пов'язана з ризиком придбання машини зі скрученим пробігом. Недобросовісні продавці торгують…