Чимало автомобілістів справедливо вважають, що економити на обслуговуванні свого автомобіля – значить свідомо йти шляхом скорочення ресурсу транспортного засобу. Однак далеко не завжди високі витрати є виправданими. Зокрема і в питанні вибору моторної оливи. Досвідчений моторист пояснив «SUV News», чому купувати дорогий лубрикант не має сенсу.
Насамперед фахівець звернув увагу, що сьогодні на ринку домінують розкручені бренди, які коштують у 1,5-2 рази дорожче за менш відомі аналоги при схожих характеристиках. Він рекомендує розумно підходити до вибору мастила, вивчаючи результати та відгуки на марки другого ешелону.
Ключовим критерієм при цьому має бути відповідність стандартам і вимогам автовиробника. Цю інформацію можна знайти на каністрі оливи, а також у технічній документації до автомобіля. Якщо ви зважилися на зміну бренду, краще провести промивку двигуна, зокрема при використанні синтетики. Це дасть змогу унеможливити змішування залишків старого мастила, а також забезпечить стабільну роботу двигуна.
Якщо у вас немає зайвих грошей, які можна не дивлячись викинути на купівлю брендового мастила, то варто задуматися про альтернативи. На ринку повно різних варіантів масел, які за своїми якостями не поступаються ТОПам, але коштують набагато дешевше.
Раніше ми писали про те, що робити при масложорі. Також мотористи пояснили, хто з водіїв має замінити навесні мастило в двигуні.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…