Існує думка, що затяжна їзда на підвищених обертах губить двигун. Частково це так, але іноді поганяти мотор на граничних можливостях буває корисно. Портал AMPERCAR розкрив обороти, на яких силова зупинка самоочищається і продовжує термін своєї служби.
Досвідчений моторист пояснив, що з часом у двигуні внутрішнього згоряння накопичуються вуглецеві відкладення, що призводить до падіння продуктивності і зносу силової установки. Видалити ці відкладення можна шляхом повного розбирання мотора, але очищення можна провести і без цієї складної процедури. За словами експерта, за високої температури відкладення просто згоряють і двигун очищається. Досягти таких умов можна на стабільно високих оборотах.
Моторист рекомендує кожні 100 кілометрів пробігу піднімати оберти до 4-5 тисяч і утримувати їх протягом 2-3 хвилин. Зробити це найкраще і найбезпечніше на автостраді, де немає перешкод і загроз. На АКПП цей процес краще виконувати в спортивному режимі.
Важливо також розуміти, що занадто тривале утримання високих обертів двигуна може призвести до перегріву і прискореного зносу деталей ДВЗ. У зв’язку з цим варто дотримуватися балансу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…