Кожен автомобіліст рано чи пізно може зіткнутися з проблемою надмірної витрати моторної оливи. Рівень мастила в будь-якому авто поступово знижується, але якщо це відбувається занадто швидко – це привід насторожитися. Досвідчений автомеханік виділив «SUV News» три основні причини цього явища.
Найчастіше такі ситуації супроводжуються появою синього диму з вихлопної труби. Йдеться, як правило, про зношення або пошкодження розподільчого вала, шатуна або корінних підшипників, зношення шийки колінвалу або ущільнення корінних підшипників, а також негерметичність циліндрів, пошкодження поршневих кілець або оливоз’ємних ковпачків. Крім того, до механічних проблем часто відносять забитий повітрозабірник, закупорені масляні канали та знос приводу ГРМ.
Іноді причиною підвищеної витрати оливи є просто неправильний підбір цієї самої оливи, а також використання брудної оливи або перелив лубриканта. Важливо заливати в двигун тільки те масло, яке рекомендує виробник. Недостатньо в’язке мастило швидко витрачається або змішується з паливом. Занадто густе мастило затримується на стінках циліндрів і вгарає або випаровується.
З часом прокладки та ущільнення, масляний насос і система подачі оливи зношуються, що призводить до того, що олива просто витікає назовні. Характерною ознакою цього є маслянисті плями під автомобілем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…