Використання нейтрального режиму у механічній коробці передач дуже зрозуміле. Але якщо у вашому автомобілі автоматична коробка передач, то треба користуватися режимом “N” (нейтраль) на селекторі трансмісії обережно і тільки в певних ситуаціях.
Якщо ви помітили, що автомобіль випадково перейшов у режим “Нейтраль” під час руху, важливо не натискати раптово на педаль газу. Замість цього, потрібно спочатку звільнити газ і дочекатися, поки оберти двигуна знизяться до рівня холостого ходу. Після цього можна буде повернути селектор у положення “Драйв” і продовжити рух. Такий підхід допоможе уникнути зайвого навантаження на коробку передач і забезпечить безпечну подальшу їзду.
Не рекомендується переводити важіль автоматичної коробки передач у положення “Нейтраль” при короткочасних зупинках, оскільки це може призвести до зайвого зносу коробки передач. Важливо, що при правильному використанні автоматична коробка передач у положенні “D” не піддається надмірному навантаженню і не перегрівається.
Якщо ви зупинилися на рівній дорозі, наприклад, у пробці, і втомилися утримувати ногу на педалі гальма, можна перевести селектор у режим паркування. Це заблокує колеса і запобіжить випадковому руху автомобіля. Також це дозволить уникнути використання ручного гальма, яке потрібно активувати у режимі “нейтраль”. Коли ви перемикаєте селектор з положення “N” в “D”, важливо не натискати раптово на педаль газу. Просто відпустіть гальмо, і машина почне рух.
Найгірший сценарій використання “нейтралки” на великій швидкості полягає в тому, що масляний насос автоматичної коробки передач не працює належним чином, коли автомобіль рухається в нейтральному режимі. Це означає, що деталі коробки передач не змащуються, що може призвести до збільшення їхнього зносу.
Режим “Нейтраль” у класичній автоматичній коробці передач призначений перш за все для буксирування автомобіля на невеликі відстані, зазвичай до кількох кілометрів. При цьому важливо дотримуватися обмежень швидкості, які вказані виробником для конкретної моделі, які зазвичай становлять 30 км/год. Якщо потрібно буксирувати автомобіль на велику відстань, краще скористатися послугами евакуатора.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…