Categories: Статті

Навіщо потрібна кнопка REST в автомобілях Volkswagen: практичність та економія

Сучасні автомобілі нерідко мають кнопки та перемикачі, призначення яких автомобілістам одразу зрозуміти важко. У моделях Volkswagen такою є функція REST, активатор якої розташований поруч із кнопкою рециркуляції. Видання SlashGear пояснює, навіщо і коли вона потрібна.

Зазначається, що ця опція дає змогу використовувати залишкове тепло двигуна під час вимкнення останнього. Поки мотор гарячий, теплообмінник продовжує обігрівати салон, а вентилятор, що живиться від акумулятора, розподіляє тепле повітря. Це дає змогу продовжувати гріти салон автомобіля ще хвилин 30 після того, як двигун було заглушено.

Така функція особливо корисна під час коротких зупинок або очікування в машині. Водієві не доводиться залишати авто на холостому ходу, що економить паливо і скорочує кількість шкідливих викидів.

Функція REST зустрічається не тільки в сучасних моделях VW, а й у деяких BMW. Детальніше про її використання можна прочитати в керівництві з експлуатації автомобіля.

Раніше ми писали, яка «секретна» кнопка в авто економить пальне, але може вбити мотор. Також експерти пояснили, навіщо затискати одночасно дві кнопки на брелоку авто.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago