Логотип автобренду Audi є одним із найбільш упізнаваних у світі. За чотирма схрещеними кільцями ховається майже столітня історія німецького автопрому. Однак мало хто може пояснити значення цього таємничого символу. Видання Express розкрило цю загадку автолюбителям.
Насамперед варто зазначити, що коріння логотипу сягає далеко в минуле. Ще 1932 року чотири компанії – Audi, DKW, Horch і Wanderer – об’єдналися в концерн Auto Union, щоб пережити економічну кризу. Цей союз і послужив приводом для ребрендингу. Одне кільце символізує внесок кожної з фірм у спільну справу.
Зазначається, що кільце Audi символізує прогрес, DKW – інженерні інновації, Horch – преміум-клас, а Wanderer – прагнення до дослідження. Десятиліттями логотип змінював своє оформлення, але концепція при цьому зберігалася – акцент на спадщині та кооперації.
Важливо розуміти, що в Audi не люблять експлуатувати минуле. Тут його інтерпретують. У зв’язку з цим «чотири кільця» сприймаються як один із найсильніших символів автомобільного світу.
Раніше ми писали, чому виробники перестали ставити на автомобілі протитуманні фари. Також експерти пояснили, чому молоді водії не купють автомобілі Lexus.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…