Що приховують чотири кільця: маловідома історія логотипу Audi

Логотип автобренду Audi є одним із найбільш упізнаваних у світі. За чотирма схрещеними кільцями ховається майже столітня історія німецького автопрому. Однак мало хто може пояснити значення цього таємничого символу. Видання Express розкрило цю загадку автолюбителям.

Насамперед варто зазначити, що коріння логотипу сягає далеко в минуле. Ще 1932 року чотири компанії – Audi, DKW, Horch і Wanderer – об’єдналися в концерн Auto Union, щоб пережити економічну кризу. Цей союз і послужив приводом для ребрендингу. Одне кільце символізує внесок кожної з фірм у спільну справу.

Зазначається, що кільце Audi символізує прогрес, DKW – інженерні інновації, Horch – преміум-клас, а Wanderer – прагнення до дослідження. Десятиліттями логотип змінював своє оформлення, але концепція при цьому зберігалася – акцент на спадщині та кооперації.

Важливо розуміти, що в Audi не люблять експлуатувати минуле. Тут його інтерпретують. У зв’язку з цим «чотири кільця» сприймаються як один із найсильніших символів автомобільного світу.

Раніше ми писали, чому виробники перестали ставити на автомобілі протитуманні фари. Також експерти пояснили, чому молоді водії не купють автомобілі Lexus.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також