Здавалося б, що може бути простіше, ніж замінити масло у вашій улюбленій “ласточці”? Раз-два і готово! Але насправді все не так просто. Існує кілька дійсно рокових помилок, які навіть досвідчені автомобілісти роблять під час заміни масла. Часом ці помилки трапляються не через незнання, а через неуважність або поспіх. Давайте розглянемо, на що слід звернути підвищену увагу під час заміни масла.
Перша і, мабуть, найпоширеніша помилка серед новачків. Дехто забуває про те, що категорично не можна змішувати різні види масел. Часто ця помилка трапляється не при повній заміні, а коли потрібно підлити масло. Проблема тут у тому, що кожне масло містить специфічний набір присадок і добавок. Змішування різних типів може призвести до втрати їх корисних властивостей, а іноді і до утворення небезпечного осаду. У крайньому випадку, якщо інших варіантів немає, можна додати синтетичне масло в полусинтетичне або полусинтетичне в мінеральне. Інші комбінації — під забороною.
Це ще дві популярні помилки. Мабуть, не варто пояснювати, чим небезпечний недолив масла. Необхідно нагадати, що його недостатність веде до швидкого зношення елементів двигуна, що, в свою чергу, може призвести до серйозних поломок і дорогого капітального ремонту. Але не менш небезпечний і перелив. Він може викликати появу підтікання, нагару, закоксовування поршнів, а також витіснення сальників. У гіршому випадку масло може потрапити в випускний колектор, що загрожує серйозними проблемами.
Серед автомобілістів існує небезпечна думка, що постійний підлив свіжого масла нівелює необхідність повної заміни. Однак це не так. При підливанні відбувається змішування старого і нового масла, в результаті чого нове швидко втрачає свої корисні якості. Без повної заміни в маслі накопичується нагар, дрібна металеве стружка та інше сміття, що знижує ефективність його роботи. Лише повна заміна допомагає позбутися від значної частини небажаних відкладень.
Остання поширена помилка — це буквальне виконання регламенту заміни масла. Варто усвідомлювати, що інструкція є лише рекомендацією. У реальному житті автомобіль піддається більшим навантаженням і працює в агресивнішому середовищі, ніж це передбачено. Якщо у інструкції вказано змінювати масло кожні 10-20 тисяч км, можна без проблем скорочувати цей термін до 1.5-2 разів. В середньому, при щоденному використанні автомобіля, рекомендується змінювати масло не рідше ніж кожні 7-10 тисяч км.
На закінчення, варто пам’ятати, що правильна заміна моторного масла — це не лише про те, щоб зробити все швидко, а про те, щоб подбати про довговічність вашого двигуна. Тож звертайте увагу на деталі!
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Досліджуємо, чому водії вибирають «варіатор» замість класичного «автомату» - порівняння переваг та недоліків обох систем…
Норвегія стає першою країною, що відмовиться від автомобілів з ДВЗ, досягнувши рекордів з продажу електромобілів.
Дізнайтеся, як вчасно виявити проблеми з підвіскою автомобіля: стуки, скрипи, просідання та інші ознаки, які…
В Україні водіїв штрафуватимуть за ігнорування хвилини мовчання. Поліція вже покарала порушника у Рівному.
Новий зелений знак на українських дорогах вказує на рекомендовану безпечну швидкість. Водіїм слід дотримуватись цих…
Водіям радять терміново оновити техпаспорти, щоб уникнути штрафів за неправильні дані та недоліки у документах.