Categories: Статті

Назвали чотири погані звички водіїв, через які ламаються двері автомобіля

Дбайливе ставлення до будь-якої речі значно подовжує її термін служби, особливо це важливо для автомобілів. Простий спосіб зменшити витрати на ремонт машини – це обережно з нею поводитися. Власник кузовної майстерні в інтерв’ю порталу ampercar.com назвав чотири звички водіїв, через які ламаються двері автомобіля.

Кожен водій щодня багато разів відкриває та закриває двері свого автомобіля, але не всі роблять це однаково. Деяким власникам доводиться ремонтувати замки і виправляти провисання дверей вже через рік після купівлі нового авто, тоді як інші довго їздять на автомобілях з великим пробігом і не мають таких проблем.

Деякі водії, які звикли до старих автомобілів, часто не задумуються, що різке закривання дверей шкодить новим машинам. Раніше, щоб закрити двері, справді треба було докласти зусиль. Але незрозуміло, чому молоді водії теж сильно грюкають дверима, не думаючи про наслідки. Таке закривання поступово псує замки.

Не варто тиснути на відкриті двері машини, навіть якщо здається, що вага невелика. Багато людей цього не помічають, особливо коли виходять з машини або сідають, спираючись на двері або ручку. Молодь часто обпирається на верхній край дверей під час розмови. Якщо робити так регулярно, двері швидше провиснуть.

Деякі водії, поспішаючи, сильно відкривають двері, що створює велике навантаження на обмежувачі та петлі. Таке ж може статися й під час сильного вітру, тому завжди притримуйте двері. Особливо погано, коли хтось спирається на внутрішню сторону дверей, відкритих на максимум. Це швидко призводить до провисання дверей та їх розхитування.

Ще одна шкідлива звичка водіїв — не обробляти ущільнювачі силіконом після миття машини в мороз. Через це ущільнювачі можуть примерзнути до кузова. Тоді, щоб відчинити двері, водії починають сильно смикати за ручку, що може пошкодити ущільнювачі, і їх доведеться міняти.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

15 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago