Categories: Статті

Назвали оберти, які вбивають двигун автомобіля

Автовласники довгий час сперечаються про оптимальний режим роботи двигуна щодо безпеки та ефективності. Деякі вважають, що краще їздити на високих оборотах, інші переконані в небезпечності цього підходу і вважають, що краще рухатися на низьких оборотах. Щоб з’ясувати правду, ми звернулися до досвідченого моториста.

Під низькими оборотами мають на увазі оберти двигуна до 3000 об/хв. Цей стиль водіння властивий тихим і рівним водіям. Високі обороти, навпаки, відбуваються майже на максимумі обертів. Гонщики використовують цей діапазон для швидкого розгону, обгону та випередження. Обидва варіанти впливають на стан двигуна і споживання пального по-різному.

Чим погані високі обороти

Часті поїздки на високих обертах можуть шкодити двигуну, оскільки водії розганяють його для отримання кращої динаміки. Проте це не завжди ефективно, оскільки максимальна потужність та момент обертання у бензинових двигунах припадають на середину обертового діапазону. Після цієї точки характеристики знижуються. Таким чином, використання максимальних обертів у повсякденному водінні розумне лише для обгону іншого автомобіля на трасі.

Через постійне використання високих обертів, температурне навантаження на вузли двигуна збільшується. Це може призвести до порушення процесу змащування елементів двигуна, що спричиняє передчасне зношування деталей, зокрема кривошипно-шатунного механізму.

Це можна підтвердити. У використаному моторному маслі водії, які часто їздять на високих обертах, часто виявляють велику кількість заліза, алюмінію, олова та інших металів.

Для того щоб розрахувати оптимальні оберти двигуна, потрібно знайти червону зону на тахометрі і від її початку відняти 1500 об/хв. Наприклад, у Lada Vesta це 4500 об/хв.

Чим погані низькі обороти

Багато водіїв вважають, що їздячи на низьких оборотах, вони економлять бензин. Однак насправді це може бути навіть невигідно. Низькі обороти можуть збільшувати витрату палива, особливо під час підйому на гірку або при навантаженні, коли для підтримки швидкості потрібно більше газу і бензину. Також це може призводити до зношування компонентів двигуна і збільшення витрати палива.

Деякі експерти рекомендують час від часу розганяти двигун для того, щоб він може самостійно очиститися від відкладень, що можуть утворюватися в ньому під час роботи.

Висновок

Отже, для того щоб двигун служив довго і автомобіль мав хорошу динаміку, важливо тримати оберти у безпечному діапазоні. Цей діапазон для більшості бензинових двигунів зазвичай становить від 1500 до 4000 обертів на хвилину.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Новий кросовер Jeep Compass третього покоління скоро з’явиться на ринку

Jeep готується до прем’єри третього покоління кросовера Compass. Ця бюджетна модель надійде у продаж у…

1 годину ago

Volkswagen представив свій новий електричний позашляховик: великий запас ходу і мінімалістичний дизайн

Volkswagen оголосив про свій новий електричний SUV-купе ID.UNYX 4 липня і опублікував офіційні зображення. Це…

2 години ago

Skoda представила новий недорогий кросовер: що відомо про новинку

На офіційних фото представили новий кросовер Skoda Elroq 2025 року, який замінить популярну модель Karoq.…

3 години ago

Як відключити АКБ у машині та зберегти налаштування: водіям на замітку

У старих автомобілях зняття акумулятора було простою справою, без особливих проблем. Проте в сучасних машинах…

4 години ago

В Україні незабаром з’явиться новий Skoda Kamiq: що відомо

Kamiq — це субкомпактний кросовер, який чеська автомобільна компанія випускає з 2019 року. Коли Skoda…

12 години ago

ТОП-20 найкращих кросоверів у світі: визначено найякісніші моделі

Кросовери стали лідерами на глобальному автомобільному ринку останніми роками, але не всі моделі цього сегменту…

12 години ago