Сьогодні автомобілі мають багато сучасних технологій для зручності водіїв і пасажирів. Проте деякі з цих опцій можуть бути непотрібними. Експерти агентства JD Power опитали більше 80 тисяч водіїв і виявили три найменш корисні функції.
Перш за все, водії не задоволені окремим сенсорним екраном для переднього пасажира, оскільки часто ніхто не сидить на передньому сидінні, і ця функція здається непотрібною.
Також водії роздратовані сканерами відбитків пальців і управлінням жестами, бо ці технології часто не працюють правильно і створюють більше проблем, ніж користі.
Автомобілісти також дратуються через електронні помічники, які іноді виходять з ладу і заважають управлінню автомобілем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Ремені безпеки — важливий елемент захисту в автомобілі. Їх правильне використання допомагає зменшити ризик травм…
Через зростання цін на бензин і дизель українці почали переводити свої авто на газ. Навіть…
В Україні розглядають новий законопроєкт №9564, який пропонує заборонити водіям автомобілів гучний звук вихлопу. Якщо…
Багато українських водіїв вважають, що якщо не перевищувати швидкість, поліція їх не зупинить. Але насправді…
Через воєнний стан і вторгнення РФ українці мають багато обмежень, у тому числі й у…
Причиною колективного позову стало те, що роботизована трансмісія працює занадто повільно. За інформацією з видання…