Сьогодні автомобілі мають багато сучасних технологій для зручності водіїв і пасажирів. Проте деякі з цих опцій можуть бути непотрібними. Експерти агентства JD Power опитали більше 80 тисяч водіїв і виявили три найменш корисні функції.
Перш за все, водії не задоволені окремим сенсорним екраном для переднього пасажира, оскільки часто ніхто не сидить на передньому сидінні, і ця функція здається непотрібною.
Також водії роздратовані сканерами відбитків пальців і управлінням жестами, бо ці технології часто не працюють правильно і створюють більше проблем, ніж користі.
Автомобілісти також дратуються через електронні помічники, які іноді виходять з ладу і заважають управлінню автомобілем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Навіть найменше відхилення від норми тиску в одній із шин автомобіля може обернутися непередбачуваними наслідками…
Плани президента США Дональда Трампа запровадити нові тарифи на імпорт автомобільної продукції можуть вдарити не…
Сьогодні круїз-контроль уже не є преміальною функцією в авто і присутній навіть у бюджетних автомобілях.…
З початку повномаштабного вторгнення РФ в Україні значно зросла статистика автомобільних крадіжок. При цьому зловмисники…
Японська компания Nissan після декількох років тиші раптово оголосила про оновлення кросовера Murano. Четверта генерація…
Моторне масло в автомобілі має бути лише в певних місцях, його появу там, де це…