Сьогодні автомобілі мають багато сучасних технологій для зручності водіїв і пасажирів. Проте деякі з цих опцій можуть бути непотрібними. Експерти агентства JD Power опитали більше 80 тисяч водіїв і виявили три найменш корисні функції.
Перш за все, водії не задоволені окремим сенсорним екраном для переднього пасажира, оскільки часто ніхто не сидить на передньому сидінні, і ця функція здається непотрібною.
Також водії роздратовані сканерами відбитків пальців і управлінням жестами, бо ці технології часто не працюють правильно і створюють більше проблем, ніж користі.
Автомобілісти також дратуються через електронні помічники, які іноді виходять з ладу і заважають управлінню автомобілем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…