Сьогодні автомобілі мають багато сучасних технологій для зручності водіїв і пасажирів. Проте деякі з цих опцій можуть бути непотрібними. Експерти агентства JD Power опитали більше 80 тисяч водіїв і виявили три найменш корисні функції.
Перш за все, водії не задоволені окремим сенсорним екраном для переднього пасажира, оскільки часто ніхто не сидить на передньому сидінні, і ця функція здається непотрібною.
Також водії роздратовані сканерами відбитків пальців і управлінням жестами, бо ці технології часто не працюють правильно і створюють більше проблем, ніж користі.
Автомобілісти також дратуються через електронні помічники, які іноді виходять з ладу і заважають управлінню автомобілем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…
Купівля вживаного авто завжди несе ризики. Вік і пробіг часто використовують як показники надійності, але…
Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…
Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…
Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…