Сьогодні автомобілі мають багато сучасних технологій для зручності водіїв і пасажирів. Проте деякі з цих опцій можуть бути непотрібними. Експерти агентства JD Power опитали більше 80 тисяч водіїв і виявили три найменш корисні функції.
Перш за все, водії не задоволені окремим сенсорним екраном для переднього пасажира, оскільки часто ніхто не сидить на передньому сидінні, і ця функція здається непотрібною.
Також водії роздратовані сканерами відбитків пальців і управлінням жестами, бо ці технології часто не працюють правильно і створюють більше проблем, ніж користі.
Автомобілісти також дратуються через електронні помічники, які іноді виходять з ладу і заважають управлінню автомобілем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…