Categories: Статті

Не бійтеся варіаторів: механік розвінчав головні міфи про CVT-коробки

Варіаторні трансмісії за час свого існування завоювали репутацію недорогих, але в той же час ненадійних рішень. Досвідчений автомеханік при цьому в коментарі «SUV News» підкреслив, що багато побоювань щодо CVT-коробок вже давно не актуальні.

Перш за все фахівець звернув увагу на той факт, що основні претензії до варіаторів стосувалися перших поколінь цих трансмісій. Вони дійсно мали великі проблеми з надійністю, звідки і пішли всі стереотипи про їх проблематичність. У той же час виробники проробили величезну роботу над помилками і змогли усунути значну кількість вразливостей CVT. Експерт назвав міфи, які в даний час вже не відповідають реальності.

Ненадійний ремінь

Найчастіше побоювання з приводу CVT пов’язані з його конструкцією. Є думка, що вся потужність двигуна передається через «кволий» гумовий ремінь. Насправді ж ця деталь виготовляється з металу і за міцністю не поступається сталевому ланцюгу.

Непридатність для бездоріжжя

У минулому експлуатувати варіаторні трансмісії дійсно не рекомендувалося на бездоріжжі. Але з часом цю проблему вдалося вирішити за рахунок додавання першої передачі з гідротрансформатором. Якщо авто рухається по складній ділянці, пробуксовує або різко прискорюється, то трансмісія перемикається на механічну передачу, що дозволяє захищати ремінь від перевантаження і зносу.

Несумісність зі спортивним стилем

Агресивне водіння вже не є перешкодою для експлуатації CVT. Сучасні варіатори цілком здатні витримувати навантаження спортивного режиму.

Схильність до перегріву

Сучасні трансмісії оснащені високоефективною системою охолодження і захисту від перегріву. Нова автоматика відключає коробку при загрозі перегріву.

Правильне обслуговування – запорука довговічності

Щоб ваша трансмісія служила довго, рекомендується своєчасно міняти в ній мастило. У випадку з варіаторами краще робити це раз на 40-50 тисяч кілометрів. При цьому рекомендується використовувати якісну і оригінальну рідину, а також міняти фільтри за регламентом. Заміна масла під тиском і швидкі промивки не рекомендуються.

Translated with DeepL.com (free version)

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

52 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago