Categories: Статті

Не бійтеся варіаторів: механік розвінчав головні міфи про CVT-коробки

Варіаторні трансмісії за час свого існування завоювали репутацію недорогих, але в той же час ненадійних рішень. Досвідчений автомеханік при цьому в коментарі «SUV News» підкреслив, що багато побоювань щодо CVT-коробок вже давно не актуальні.

Перш за все фахівець звернув увагу на той факт, що основні претензії до варіаторів стосувалися перших поколінь цих трансмісій. Вони дійсно мали великі проблеми з надійністю, звідки і пішли всі стереотипи про їх проблематичність. У той же час виробники проробили величезну роботу над помилками і змогли усунути значну кількість вразливостей CVT. Експерт назвав міфи, які в даний час вже не відповідають реальності.

Ненадійний ремінь

Найчастіше побоювання з приводу CVT пов’язані з його конструкцією. Є думка, що вся потужність двигуна передається через «кволий» гумовий ремінь. Насправді ж ця деталь виготовляється з металу і за міцністю не поступається сталевому ланцюгу.

Непридатність для бездоріжжя

У минулому експлуатувати варіаторні трансмісії дійсно не рекомендувалося на бездоріжжі. Але з часом цю проблему вдалося вирішити за рахунок додавання першої передачі з гідротрансформатором. Якщо авто рухається по складній ділянці, пробуксовує або різко прискорюється, то трансмісія перемикається на механічну передачу, що дозволяє захищати ремінь від перевантаження і зносу.

Несумісність зі спортивним стилем

Агресивне водіння вже не є перешкодою для експлуатації CVT. Сучасні варіатори цілком здатні витримувати навантаження спортивного режиму.

Схильність до перегріву

Сучасні трансмісії оснащені високоефективною системою охолодження і захисту від перегріву. Нова автоматика відключає коробку при загрозі перегріву.

Правильне обслуговування – запорука довговічності

Щоб ваша трансмісія служила довго, рекомендується своєчасно міняти в ній мастило. У випадку з варіаторами краще робити це раз на 40-50 тисяч кілометрів. При цьому рекомендується використовувати якісну і оригінальну рідину, а також міняти фільтри за регламентом. Заміна масла під тиском і швидкі промивки не рекомендуються.

Translated with DeepL.com (free version)

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

14 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago