Не все так легко: яке обслуговування потрібно електромобілю

Електромобілі, хоча і потребують менше обслуговування, ніж машини з ДВЗ, все ж є складними і потребують кваліфікованого сервісу. Непрофесійне втручання в електрокар може бути дуже небезпечним через високу напругу та потужну батарею, які можуть викликати пожежу або ураження струмом. Про це повідомляє РБК-Україна.

Електродвигуни мають менше рухомих частин, ніж двигуни внутрішнього згоряння, але інші частини автомобіля, такі як підвіска, гальма і кермо, потребують такого ж обслуговування і ремонту через знос. Електромобіль також має допоміжні системи, як фари, сигналізація і склоочисники, які можуть ламатися. Всередині автомобіля салон і кліматична система також можуть потребувати ремонту і обслуговування.

Тягова батарея

Тягова батарея електромобіля з часом старіє, що пов’язано з віком акумулятора. Іноді виникають відмови в електроніці, що обслуговує цю батарею, зокрема в платі захисту BMS.

Перегрів батареї та електронних модулів

Перегрів батареї та електронних модулів погіршує динаміку автомобіля, зменшує запас ходу і робить заряджання менш ефективним. Через це потрібно відновлювати систему охолодження і усувати проблеми в блоках, що спричиняють перегрів.

Тяговий електродвигун

Тяговий електродвигун також зношується і потребує ремонту. Однією з поширених проблем є витік антифризу, особливо в моделях з рідинним охолодженням.

Редуктор

В електромобілі замість коробки передач є редуктор, в якому можуть зношуватися підшипники і шестерні, а також може витікати олива, яку потрібно час від часу замінювати.

Дроти

В електромобілях є набагато більше дротів, зокрема високовольтних (до 400 В). У таких дротах можуть окислюватися роз’єми і зношуватися ізоляція. Також можуть виникати проблеми з контактами високовольтних кабелів і їхніми вимикачами.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також