Нерідко українські автомобілісти відкладають до останнього візит на АЗС через брак грошей, зайнятість або завантаженість доріг. Така поведінка не тільки не практична, а й може призвести до дорогих поломок, попереджають експерти. Відомий американський автомеханік із 57-річним стажем Скотті Кілмер пояснив у себе на YouTube-каналі, чим небезпечна їзда на майже порожньому баку.
Ключова заковика криється в конструктивних особливостях сучасних автомобілів. Раніше паливний насос у машині знаходився зовні бака, але зараз виробники розташовують його безпосередньо всередині паливного резервуара.
Щойно рівень палива досягає критично низької позначки, насос починає захоплювати повітря замість палива. Це призводить не тільки до погіршення динаміки автомобіля, а й створює загрозу для механізму, оскільки пальне виконує функцію мастильного матеріалу для підшипників насоса. Брак мастила призводить до швидкого зносу деталі.
Крім того паливо, покриваючи насос, охолоджує його. Якщо в баку недостатньо рідини, то агрегат дуже швидко перегрівається, що негативно позначається на його ресурсі. Зрештою постійна їзда на майже порожньому баку призводить до того, що агрегат повністю виходить з ладу і потребує дорогої заміни.
Кілмер пропонує водіям не допускати ситуацій, коли бак практично порожній. На АЗС потрібно їхати, щойно покажчик рівня пального показує, що резервуар повний на чверть. Це дає змогу уникнути неприємних проблем із паливним насосом. До того ж механік звертає увагу, що ризик заглохнути без пального посеред дороги також не повинен здаватися водіям привабливою перспективою.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…