Гідропідсилювач керма став стандартом у сучасних автомобілях, оскільки полегшує керування і не потребує великих зусиль під час поворотів. Однак деякі водії, несвідомо, можуть зменшити його ресурс своїми діями. Власник автосервісу пояснив, чому не можна вивертати кермо до упору.
У системі кермового управління є спеціальна рідина, яка допомагає легко крутити кермо. Ця рідина тисне на поршень у силовому циліндрі, що рухає рульову рейку і дозволяє автомобілю повертати.
Якщо тримати кермо вивернутим до упору, рідина в системі створює великий тиск, що може пошкодити компоненти системи. Це може привести до розриву сполучних шлангів.
Експерт пояснює, що якщо кермо знаходиться у вивернутому положенні лише декілька секунд, це не створить проблем. Однак тривале утримання керма у такому положенні може пошкодити систему. Якщо це сталося, потрібно повернути кермо у іншу сторону, щоб знизити тиск у системі і уникнути пошкоджень.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Японський преміальний автобренд Lexus має великі проблеми із залученням молодої аудиторії. Такого висновку дійшли аналітики…
Німецький автоклуб ADAC провів власне дослідження, спрямоване на порівняння надійності електромобілів та машин з ДВЗ.…
Японський автовиробник Mazda офіційно підтвердив, що її новий двороторний двигун уже практично готовий до серійного…
Набуття чинності нового закону про обов'язкове страхування автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) призвело до значного подорожчання послуг…
Європейський парламент спростував інформацію, що з'явилася раніше, про намір ухвалити новий закон про заборону на…
Стрімке поширення штучного інтелекту створює загрозу для страхових компаній по всьому світу. Як пише Express,…