Categories: Статті

Нова Tesla Model Y отримала додаткову корисну технологію: що змінилося

Оновлений Tesla Model Y 2026 року отримав не тільки косметичні зміни, а й серйозні технічні оновлення. Одним із ключових нововведень стало перероблене гальмування з гібридною системою, що поєднує рекуперацію і гідравлічні гальма, пише Carscoops.

Нова гальмівна система

Tesla представила оновлений алгоритм роботи гальм, який повинен поліпшити керованість і підвищити ефективність використання енергії. Тепер Model Y оснащений двома незалежними гідравлічними контурами: один управляється електронікою автомобіля, а другий відповідає за безпосереднє введення від водія. Це дає змогу домогтися плавного переходу між рекуперативним і механічним гальмуванням.

Принцип рекуперації залишається колишнім – автомобіль сповільнюється, коли водій відпускає педаль акселератора. Однак тепер Tesla пропонує два режими роботи: Standard (стандартний) і Reduced (зменшений). В останньому випадку уповільнення відбувається м’якше, що може бути зручніше для тих, хто не звик до «водіння однією педаллю».

Гнучкість та інтелектуальне гальмування

Головна зміна стосується поведінки автомобіля при натисканні на педаль гальма. На відміну від колишніх моделей, де механічні гальма активувалися одразу, Model Y 2026 аналізує силу натискання і вирішує, чи потрібно продовжувати використовувати рекуперативне гальмування, чи під’єднувати гідравлічну систему. Такий підхід дає змогу не тільки скоротити знос гальмівних механізмів, а й підвищити енергоефективність.

Як оновлення впливає на автопілот?

Ще одна помітна зміна стосується роботи системи автопілота. Раніше під час уповільнення в автоматичному режимі педаль гальма могла рухатися самостійно, що відчувалося деякими водіями як дивне явище. Тепер при активованому автопілоті педаль залишається нерухомою, що робить процес водіння більш передбачуваним і комфортним.

Що це означає для водіїв?

Нова гальмівна система Tesla Model Y 2026 року орієнтована на підвищення зручності та ефективності водіння. Водії отримують:

  • Більш плавне гальмування завдяки інтелектуальному вибору між рекуперацією та механічним гальмом.
  • Гнучкість налаштувань із можливістю вибору між стандартним і зменшеним режимами уповільнення.
  • Більш природна поведінка автомобіля в режимі автопілота без мимовільного руху педалі гальма.

Хоча зміни не можна назвати революційними, вони роблять Model Y зручнішим для ширшої аудиторії, особливо для тих, хто тільки переходить на електромобіль. В умовах зростаючої конкуренції серед електричних кросоверів такі поліпшення можуть зіграти вирішальну роль при виборі автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

57 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago