Categories: Статті

Обов’язково мийте машину після кожного дощу: ось чому це важливо

Чимало українських автомобілістів вважають за краще не мити свої транспортні засоби після дощу, якщо на кузові та склі немає видимих забруднень. Це серйозна помилка, стверджують у коментарі «SUV News» експерти. Вони рекомендують негайно вирушати на мийку щойно автомобіль потрапив під опади, оскільки зволікання може призвести до дорогих пошкоджень.

Прихована загроза дощової води

Безпосередньо дощова вода, як правило, небезпеки не становить. Але в поєднанні з вуличним пилом, брудом і дорожніми реагентами вона перетворюється на агресивне середовище. Найбільшу загрозу дощі несуть в осінньо-зимовий період, коли комунальні служби активно використовують технічну сіль і протиожеледні хімікати.

Суміш дощової води з дорожньою сіллю і пилом створює практично кислотне середовище, що роз’їдає лакофарбове покриття і провокує корозію металевих елементів“, – пояснює фахівець з детейлінгу.

Невидимі наслідки

Буває так, що після дощу кузов автомобіля виглядає чистим, що нерідко автомобілісти сприймають за благо. Насправді агресивні речовини в такій ситуації можуть накопичуватися у важкодоступних місцях: під молдингами, в щілинах між панелями кузова, на елементах підвіски. Якщо не видаляти ці невидимі загрози, то поступово це призведе до розвитку корозії, яка дуже швидко може поширитися на значні ділянки кузова.

Найбільшу вразливість до сольових розчинів мають хромовані деталі, алюмінієві диски та підкрилки. Якщо своєчасно їх не чистити, вони швидко вкриваються осередками іржі, усунути які не так просто.

Правильна технологія очищення

Щоб ефективно усунути наслідки дощу, слід використовувати теплу воду з автошампунем, м’які ганчірки, щітки та губки. Занадто агресивне мийне приладдя може завдати мікроподряпин на лакофарбове покриття. Найретельніше потрібно мити підкрилки, пороги та нижню частину дверей. Саме тут, згідно з дослідженнями, накопичується найбільше реагентів.

Також експерти радять наносити після ретельного миття воскове покриття на кузов, щоб забезпечити додатковий захист і збільшити термін служби лакофарбового покриття.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

32 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago