Categories: Статті

Обов’язково мийте машину після кожного дощу: ось чому це важливо

Чимало українських автомобілістів вважають за краще не мити свої транспортні засоби після дощу, якщо на кузові та склі немає видимих забруднень. Це серйозна помилка, стверджують у коментарі «SUV News» експерти. Вони рекомендують негайно вирушати на мийку щойно автомобіль потрапив під опади, оскільки зволікання може призвести до дорогих пошкоджень.

Прихована загроза дощової води

Безпосередньо дощова вода, як правило, небезпеки не становить. Але в поєднанні з вуличним пилом, брудом і дорожніми реагентами вона перетворюється на агресивне середовище. Найбільшу загрозу дощі несуть в осінньо-зимовий період, коли комунальні служби активно використовують технічну сіль і протиожеледні хімікати.

Суміш дощової води з дорожньою сіллю і пилом створює практично кислотне середовище, що роз’їдає лакофарбове покриття і провокує корозію металевих елементів“, – пояснює фахівець з детейлінгу.

Невидимі наслідки

Буває так, що після дощу кузов автомобіля виглядає чистим, що нерідко автомобілісти сприймають за благо. Насправді агресивні речовини в такій ситуації можуть накопичуватися у важкодоступних місцях: під молдингами, в щілинах між панелями кузова, на елементах підвіски. Якщо не видаляти ці невидимі загрози, то поступово це призведе до розвитку корозії, яка дуже швидко може поширитися на значні ділянки кузова.

Найбільшу вразливість до сольових розчинів мають хромовані деталі, алюмінієві диски та підкрилки. Якщо своєчасно їх не чистити, вони швидко вкриваються осередками іржі, усунути які не так просто.

Правильна технологія очищення

Щоб ефективно усунути наслідки дощу, слід використовувати теплу воду з автошампунем, м’які ганчірки, щітки та губки. Занадто агресивне мийне приладдя може завдати мікроподряпин на лакофарбове покриття. Найретельніше потрібно мити підкрилки, пороги та нижню частину дверей. Саме тут, згідно з дослідженнями, накопичується найбільше реагентів.

Також експерти радять наносити після ретельного миття воскове покриття на кузов, щоб забезпечити додатковий захист і збільшити термін служби лакофарбового покриття.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago