Categories: Статті

Ось чому на АЗС заборонено заливати пальне в пластикову тару: пояснення експерта

На більшості українських АЗС діє чітка заборона на відпуск пального в пластикову тару, яка не є сертифікованою. І хоча така вимога викликає у деяких водіїв здивування та навіть підозри в шахрайстві, насправді вона ґрунтується на міркуваннях безпеки. Про це розповів досвідчений автоексперт у коментарі SUV News.

У чому небезпека пластикової тари

Як пояснює фахівець, звичайна пластикова тара — наприклад, пляшки від води чи інших напоїв — не призначена для зберігання легкозаймистих рідин, як-от бензин або дизель. Вона не витримує температурних коливань, може деформуватися або розтріскуватись, що призводить до витоку пального та ризику займання.

«У закритому авто така тара перетворюється на потенційну бомбу. Від спеки пластик розширюється, при охолодженні — стискається, і в будь-який момент може дати тріщину», — наголошує експерт.

Чому на АЗС встановлюють обмеження

Більшість ліцензованих АЗС мають чітку інструкцію: відпуск пального лише в сертифіковані ємності — це або металеві каністри, або спеціальні пластикові контейнери з маркуванням і допуском для зберігання пального. Такий підхід запобігає аваріям на самій АЗС і мінімізує ризики під час транспортування.

Штраф за порушення

Навіть якщо водій вирішить налити бензин у пластикову пляшку після заправки, це може мати юридичні наслідки. Якщо поліція зупинить авто і виявить небезпечне транспортування пального, штраф становитиме 510 грн — згідно з чинним законодавством.

Не економте на безпеці

Фахівці наголошують: вартість сертифікованої каністри — це дрібниця в порівнянні з можливими наслідками, якщо розіллється або загориться пальне. Наслідки можуть бути фатальними як для самого водія, так і для оточення.

«Заборона на пластикову тару — не каприз і не спроба наживи, а обґрунтована міра безпеки», — резюмує експерт.

Отже, якщо вам потрібно перевезти паливо, робіть це правильно — у спеціальній тарі, щоб уникнути не лише штрафів, а й серйозної небезпеки для життя.

Вам також може бути цікаво:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago