Categories: Статті

Ось чому на АЗС заборонено заливати пальне в пластикову тару: пояснення експерта

На більшості українських АЗС діє чітка заборона на відпуск пального в пластикову тару, яка не є сертифікованою. І хоча така вимога викликає у деяких водіїв здивування та навіть підозри в шахрайстві, насправді вона ґрунтується на міркуваннях безпеки. Про це розповів досвідчений автоексперт у коментарі SUV News.

У чому небезпека пластикової тари

Як пояснює фахівець, звичайна пластикова тара — наприклад, пляшки від води чи інших напоїв — не призначена для зберігання легкозаймистих рідин, як-от бензин або дизель. Вона не витримує температурних коливань, може деформуватися або розтріскуватись, що призводить до витоку пального та ризику займання.

«У закритому авто така тара перетворюється на потенційну бомбу. Від спеки пластик розширюється, при охолодженні — стискається, і в будь-який момент може дати тріщину», — наголошує експерт.

Чому на АЗС встановлюють обмеження

Більшість ліцензованих АЗС мають чітку інструкцію: відпуск пального лише в сертифіковані ємності — це або металеві каністри, або спеціальні пластикові контейнери з маркуванням і допуском для зберігання пального. Такий підхід запобігає аваріям на самій АЗС і мінімізує ризики під час транспортування.

Штраф за порушення

Навіть якщо водій вирішить налити бензин у пластикову пляшку після заправки, це може мати юридичні наслідки. Якщо поліція зупинить авто і виявить небезпечне транспортування пального, штраф становитиме 510 грн — згідно з чинним законодавством.

Не економте на безпеці

Фахівці наголошують: вартість сертифікованої каністри — це дрібниця в порівнянні з можливими наслідками, якщо розіллється або загориться пальне. Наслідки можуть бути фатальними як для самого водія, так і для оточення.

«Заборона на пластикову тару — не каприз і не спроба наживи, а обґрунтована міра безпеки», — резюмує експерт.

Отже, якщо вам потрібно перевезти паливо, робіть це правильно — у спеціальній тарі, щоб уникнути не лише штрафів, а й серйозної небезпеки для життя.

Вам також може бути цікаво:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

4 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

47 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago