Автоматична трансмісія спростила керування автомобілем, але багато водіїв забувають про її недоліки, такі як складність конструкції та можливі поломки. Експерти виділили п’ять поширених помилок, яких водії часто припускаються при використанні «автомата», що можуть призвести до серйозних проблем.
Буксирування
Автомобіль з автоматичною трансмісією не можна буксирувати на швидкості понад 30 км/год або на відстань більше 30 км.
Старт з двох педалей
Деякі водії починають рух, одночасно натискаючи газ і гальмо в режимі «D», потім різко відпускають гальмо. Це перевантажує коробку передач, через що вона перегрівається і швидко зношується.
Режим паркування
Часто водії використовують режим «P» без потреби. Це перевантажує деталі коробки передач, що призводить до їх швидкого зносу. Експерти радять вмикати цей режим лише в повільних заторах.
Ручне гальмо
Дехто вважає, що режим «P» може замінити стоянкове гальмо. Це помилка, яка створює сильне навантаження на коробку передач і призводить до її поломки.
Прогрів коробки передач і заміна рідини
Взимку варто прогрівати не тільки двигун, а й автоматичну коробку передач. «Автомат» більш чутливий до холоду, ніж «механіка», тому частіше виходить з ладу в холодну погоду.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…