Categories: Статті

П’ять помилок водіїв, що непомітно знищують ваш автомобіль

Запорукою довговічності будь-якого автомобілю сьогодні є правильне технічне обслуговування. При цьому навіть досвідчені водії здатні робити помилки, які непомітно вбивают транспортний засіб і згодом вилізають їм боком. І тут вже не важливо, наскільки надійним є ваша машина. Якщо ви не обслуговуєте її як слід, то довго вона не прослужить. Видання AutoSwiat звернуло увагу на п’ять сервісних помилок автовласників, які можуть призвести до дорогого ремонту.

1. Затягування з заміною оливи

Зазвичай експерти радять користуватись рекомендаціями виробника при обслуговуванні автомобілю, але якщо в мануалі сказано, що моторну оливу треба міняти кожні 30 000 –40 000 кілометрів – забудьте про це. В сьогоднішніх реаліях, особливо, якщо ви використовуєте машину у великому місті, вам буде недостатньо міняти мастило навіть кожні  10 000 – 15 000 кілометрів і варто буде зменшити інтервал до 5 000 – 7 500 кілометрів.

2. Ігнорування фільтра пального

Забитий паливний фільтр – є джерелом багатьох проблем. Особливо це стосується дизельних автомобілів. Якщо своєчасно не замінити цю копійчану деталь, то дуже скоро ви зіткнетесь з фатальними наслідками, включаючи масовий вихід з ладу форсунок чи навіть пошкодження двигуна. Ремонт обійдеться вам у неймовірну суму.

3. «Незамінне» трансмісійне мастило — міф

Багато хто з дилерів чи навіть виробників кажуть, що міняти мастило в КПП не варто. Мовляв, воно «вічне». Насправді ж замінювати трансмісійну рідину треба кожні 60 000 – 100 000 кілометрів. Інакше — швидкий вихід з ладу рухомих деталей трансмісії та дорогий капремонт.

4. Нехтування тиском у шинах

Навіть трохи недокачені колеса можуть кардинально вплинути на ресурс гуми та керованість автомобілем. Також це підвищує навантаження на двигун та збільшує витрату палива. Перевіряти тиск в шинах рекомендується хоча б раз на тиждень.

5. Сліпа віра в «довговічний» ГРМ

Будь-який привід ГРМ, не важливо – це ланцюг чи ремінь, може вийти з ладу раніше терміну. Особливо небезпечно, коли на нього потрапляє мастило чи інша рідина – це може призвести до того, що привід зіскочить прямо під час руху. Тут без капітального ремонту вже буде не обійтись.

Висновок

Не варто ігнорувати рекомендації виробника, але і сліпо слідувати їм також не потрібно. Іноді краще зробити більше, ніж від вас вимагають, щоб у подальшому позбавити себе проблем.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

52 хвилини ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago