Патрульний пояснив, після якого віку водіям краще не сідати за кермо

Тема вікових обмежень для водіїв останнім часом стає все більш актуальною. Крім нижнього порога гранично допустимого віку перебування за кермом, в Україні може з’явитися і верхнє обмеження, яке поставить у складні умови пенсіонерів. Досвідчений патрульний пояснив «SUV News», з чим це пов’язано і після якого віку українці самі мають відмовлятися від керування автомобілем, не чекаючи заборони від влади.

Інспектор звернув увагу, що в країнах Європи та світу вже діють подібні обмеження. У Саудівській Аравії водіння заборонено після 75 років. У Туреччині водії, старші за 70, проходять щорічну комісію, а в ОАЕ і на Філіппінах – обстеження кожні півроку. В Італії після 75 років права продовжують раз на три роки. Загалом у Євросоюзі готуються запровадити повсюдно суворі норми для літніх водіїв, оскільки вважають, що вони часто не здатні адекватно і своєчасно реагувати на загрози за кермом.

Наслідуючи міжнародні приклади, в рамках євроінтеграційних процесів, українськими нардепами у Верховній Раді вже було зареєстровано законопроєкт, який пропонує зобов’язати водіїв, старших за 65 років, проходити щорічний медогляд, а термін дії прав таких водіїв скоротити аж до одного року. Також готуються зміни, які дозволять МВС автоматично отримувати від медустанов відомості про стан здоров’я водіїв. Можливо, у разі виявлення у громадян протипоказань до водіння їхні права в майбутньому будуть анулювати автоматично.

Медики часто вважають ініціативу введення вікових обмежень виправданою. Особливо уважними вони закликають бути з літніми водіями, які перенесли інсульт чи інфаркт. Водночас практично всі фахівці одностайні в думці, що важливий індивідуальний підхід до проблеми. Оскільки далеко не всі пенсіонери становлять небезпеку на дорозі. Багато хто здатен якісно і безпечно водити машину до глибокої старості без зайвих проблем.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також