Categories: Статті

Перекупник назвав пробіг, з яким не можна купувати вживаний автомобіль

Купівля вживаного автомобіля – складне завдання, що вимагає уваги до деталей. Багато автолюбителів орієнтуються на зовнішній вигляд машини, забуваючи, що пробіг є одним із ключових чинників під час вибору. Досвідчений перекупник розповів «SUV News», з яким пробігом краще уникати купівлі, щоб не зіткнутися з серйозними проблемами і непотрібними витратами.

Пробіг 100-120 тисяч кілометрів: приховані витрати

На цьому рубежі автомобіль зазвичай потребує значних технічних вкладень. Серед основних проблем:

  • Необхідність заміни ременя ГРМ, помпи та ланцюга приводу (якщо передбачено конструкцією).
  • Знос підвіски, амортизаторів і рульових елементів.
  • Ймовірний вихід з ладу каталізатора або сажового фільтра.

Часто власники вважають за краще не вкладатися в дороге ТО, а просто продають авто, передаючи майбутні проблеми покупцеві.

Пробіг 5-10 тисяч кілометрів: привід для підозр

Машини з таким невеликим пробігом на вторинному ринку можуть приховувати неприємні сюрпризи:

  • Можливість участі в серйозній ДТП і подальшого «косметичного» відновлення.
  • Незначне використання авто через приховані заводські дефекти.
  • Перепродаж після тест-драйвів і демонстраційних показів.

Якщо автомобіль практично новий, але продається за ціною, нижчою за ринкову, варто провести детальну діагностику і перевірити історію за базами даних.

Пробіг 250 тисяч кілометрів: потенційні махінації

Автомобілі з таким пробігом можуть бути технічно справними, якщо обслуговувалися за регламентом. Однак перекупники нерідко скручують одометр, зменшуючи показник на 50-100 тисяч км. Для виявлення реального пробігу важливо:

  • Перевірити сервісну книжку та офіційні бази даних.
  • Оцінити стан салону, керма, педалей і кнопок управління.
  • Провести комп’ютерну діагностику блоку управління двигуном.

Пробіг 350+ тисяч кілометрів: на межі ресурсної межі

Машини з таким пробігом потребують особливої уваги:

  • Велика ймовірність швидкого капітального ремонту двигуна і КПП.
  • Високий знос основних вузлів, включно з гальмівною системою, електрикою і проводкою.
  • Можливість значних вкладень найближчим часом.

Подібні автомобілі варто розглядати тільки при готовності до дорогого обслуговування або заміни основних агрегатів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Tesla рятує продажі Model Y рекордними знижками

Американська компанія Tesla знову знижує ціни на свої автомобілі, цього разу - на Model Y.…

27 хвилин ago

10 головних проблем автомобілів Subaru: на що скаржаться власники

Subaru користується популярністю серед українських автолюбителів завдяки надійності, безпеці та системі повного приводу. Однак у…

2 години ago

Штраф 340 гривень: де в Україні тепер заборонено зупиняти автомобіль

В Україні продовжують оновлюватися правила дорожнього руху (ПДР), і деякі зміни можуть залишатися непоміченими водіями.…

4 години ago

Важливі зміни для водіїв: в Україні оновили правила наддання послуг в МВС

З 11 березня 2024 року на українських водіїв та автовласників чекає важливе нововведення - оновлена…

5 години ago

Арешт рахунків і конфіскація: що загрожує українцям за несплату штрафів ПДР

Адміністративні штрафи за порушення правил дорожнього руху (ПДР) - один із найпоширеніших видів покарань для…

6 години ago

За яку фразу водій в Україні може втратити права на 10 років

При згадці про автомобільні штрафи більшість водіїв уявляють собі кілька сотень або тисяч гривень стягнення.…

7 години ago