Categories: Статті

Перекупник назвав пробіг, з яким не можна купувати вживаний автомобіль

Купівля вживаного автомобіля – складне завдання, що вимагає уваги до деталей. Багато автолюбителів орієнтуються на зовнішній вигляд машини, забуваючи, що пробіг є одним із ключових чинників під час вибору. Досвідчений перекупник розповів «SUV News», з яким пробігом краще уникати купівлі, щоб не зіткнутися з серйозними проблемами і непотрібними витратами.

Пробіг 100-120 тисяч кілометрів: приховані витрати

На цьому рубежі автомобіль зазвичай потребує значних технічних вкладень. Серед основних проблем:

  • Необхідність заміни ременя ГРМ, помпи та ланцюга приводу (якщо передбачено конструкцією).
  • Знос підвіски, амортизаторів і рульових елементів.
  • Ймовірний вихід з ладу каталізатора або сажового фільтра.

Часто власники вважають за краще не вкладатися в дороге ТО, а просто продають авто, передаючи майбутні проблеми покупцеві.

Пробіг 5-10 тисяч кілометрів: привід для підозр

Машини з таким невеликим пробігом на вторинному ринку можуть приховувати неприємні сюрпризи:

  • Можливість участі в серйозній ДТП і подальшого «косметичного» відновлення.
  • Незначне використання авто через приховані заводські дефекти.
  • Перепродаж після тест-драйвів і демонстраційних показів.

Якщо автомобіль практично новий, але продається за ціною, нижчою за ринкову, варто провести детальну діагностику і перевірити історію за базами даних.

Пробіг 250 тисяч кілометрів: потенційні махінації

Автомобілі з таким пробігом можуть бути технічно справними, якщо обслуговувалися за регламентом. Однак перекупники нерідко скручують одометр, зменшуючи показник на 50-100 тисяч км. Для виявлення реального пробігу важливо:

  • Перевірити сервісну книжку та офіційні бази даних.
  • Оцінити стан салону, керма, педалей і кнопок управління.
  • Провести комп’ютерну діагностику блоку управління двигуном.

Пробіг 350+ тисяч кілометрів: на межі ресурсної межі

Машини з таким пробігом потребують особливої уваги:

  • Велика ймовірність швидкого капітального ремонту двигуна і КПП.
  • Високий знос основних вузлів, включно з гальмівною системою, електрикою і проводкою.
  • Можливість значних вкладень найближчим часом.

Подібні автомобілі варто розглядати тільки при готовності до дорогого обслуговування або заміни основних агрегатів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

54 хвилини ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago