Під час заміни оливи доведеться міняти одну деталь авто: водіїв попередили про важливий нюанс

Про необхідність заміни моторної оливи після певного пробігу знають всі. Однак існує один важливий нюанс, про який навіть деякі досвідчені водії не в курсі. Про це повідомив Dexpens.

Дорога дрібниця

Заміна оливи – досить простий процес. Відкрутіть зливну пробку картера двигуна, злийте старе мастило в контейнер, замініть фільтр, закрутіть пробку назад і залийте нову оливу.

Однак під час цього майстри часто ставлять нову пробку картера. Це може коштувати близько 500 грн у бюджетних СТО, а в преміальних автосервісах ця деталь може бути значно дорожчою.

Навіщо замінювати звичайний сталевий болт, якщо він навряд чи зношується за 10 000-15 000 км між технічними обслуговуваннями?

Справа в ущільнювальному кільці, яке надягають на пробку перед її закручуванням у картер. У деяких автомобілів використовуються сталеві шайби. Під час затягування зливної пробки ці шайби деформують різьбу болта. Через це при повторному використанні пробки можуть виникати протікання. Тому стару пробку необхідно замінювати на нову.

Як уникнути заміни

Щоб уникнути заміни, замість сталевої ущільнювальної шайби можна використовувати мідну. Мідь є більш пластичною і не пошкоджує сталеву різьбу. Хоча мідь дорожча за залізо, одна мідна шайба коштуватиме набагато дешевше, ніж заміна пробки картера на СТО. Автовиробники використовують сталеві ущільнення для економії, але мідна шайба є кращим вибором для власника авто.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також