Коли стає холодно, багато водіїв не поспішають міняти літні шини на зимові, думаючи, що літня гума краще тримає дорогу. Але з пониженням температури літні шини гірше чіпляються за дорогу, що може стати причиною небезпечних ситуацій.
Виробники шин радять міняти літню гуму на зимову, коли температура опускається нижче +7°C. Це приблизне значення, і літні шини можуть нормально працювати при нижчих температурах. Але треба пам’ятати, що при різкому похолоданні зчеплення літньої гуми з дорогою значно погіршується.
Літні шини стають твердими на холоді, що впливає на керування. За результатами тестів, навіть при +1-2°C літні шини добре працюють на сухому асфальті, тому що нагріваються під час руху. Але їх ефективність значно падає на мокрій або слизькій дорозі.
Коли температура опускається нижче нуля, літні шини стають менш ефективними, особливо на льоду чи снігу. Їхній склад і протектор не забезпечують достатнього зчеплення з дорогою. Зимові шини, навпаки, виготовлені з м’якшої гуми і мають більше ламелей, що допомагає краще тримати автомобіль на слизькій поверхні. Тому на літніх шинах можна безпечно їздити тільки до нуля і тільки на сухій дорозі. При перших морозах, снігу або ожеледиці літня гума стає дуже
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…