Автолюбителі продовжують сперечатися, які обороти двигуна шкідливі для нього. Одні вважають, що краще їздити на низьких обертах, щоб не перевантажувати деталі. Інші думають, що двигун повинен працювати на високих обертах для збереження працездатності. Фахівець з автосервісу пояснив, які обороти двигуна є оптимальними.
Короткі поїздки на високих оборотах, коли стрілка тахометра потрапляє в червону зону, зазвичай не завдають великої шкоди двигуну, особливо під час обгону на трасі. Усі двигуни мають захист, який включається при необхідності, тому власник не зможе перейти в небезпечні значення для двигуна. Але постійна їзда на високих оборотах може призвести до перегріву двигуна і збільшення витрат мастила.
Поїздки на низьких обертах, в межах від 1000 до 1500, призводять до недостатнього змащення двигуна. У такому випадку тиск у системі виявляється занадто низьким, що погіршує змащення всіх частин двигуна. Це особливо помітно, якщо мастило давно не змінювали.
Тримай обороти двигуна між 1 800 і 3 000. Кілька разів на тиждень розганяй двигун до червоної зони, щоб очистити його від нагару. Якщо обороти падають нижче цього діапазону, на механічній коробці передач перемикай на нижчу передачу, а на автоматичній – включай спортивний режим.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…