Багато українських автомобілістів спершу вчаться їздити на «механіці», а потім переходять на «автомат». Незважаючи на те, що останній тип трансмісії зручніший в управлінні, нерідко трапляються ситуації, коли вже досвідчені водії припускаються типових помилок, діючи інтуїтивно як в авто з МКПП. Наприклад, можлива ситуація, коли кермувальник одночасно натискає на педаль гальма і газу, плутаючи одну з них зі зчепленням. Автоінструктор пояснив UA Motors, що буде в такому випадку.
Насамперед фахівець пояснив, що подібна маніпуляція загрожує цілісності гальмівної системи. У сучасних авто на АКПП є спеціальний захист від випадкового натискання газу і гальма одночасно, але він не завжди допомагає. Якщо занадто довго утримувати обидві педалі натиснутими, можливі непередбачувані наслідки.
Практика показує, що така поведінка спричиняє перегрів і деформацію гальмівних дисків. Також ця поширена водійська помилка «вбиває» підвіску і трансмісію. Найгірше, якщо постраждає двигун. Все це може обернутися для автовласника дорогим ремонтом.
Експерти рекомендують під час переходу на «автомат» виробити звичку не тиснути на «фантомне зчеплення», перш ніж активно втягуватися у водіння. Також можна використовувати спеціальну підставку для лівої ноги, щоб не дозволяти їй інтуїтивно тягнутися до педалі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…