Багато українських автомобілістів спершу вчаться їздити на «механіці», а потім переходять на «автомат». Незважаючи на те, що останній тип трансмісії зручніший в управлінні, нерідко трапляються ситуації, коли вже досвідчені водії припускаються типових помилок, діючи інтуїтивно як в авто з МКПП. Наприклад, можлива ситуація, коли кермувальник одночасно натискає на педаль гальма і газу, плутаючи одну з них зі зчепленням. Автоінструктор пояснив UA Motors, що буде в такому випадку.
Насамперед фахівець пояснив, що подібна маніпуляція загрожує цілісності гальмівної системи. У сучасних авто на АКПП є спеціальний захист від випадкового натискання газу і гальма одночасно, але він не завжди допомагає. Якщо занадто довго утримувати обидві педалі натиснутими, можливі непередбачувані наслідки.
Практика показує, що така поведінка спричиняє перегрів і деформацію гальмівних дисків. Також ця поширена водійська помилка «вбиває» підвіску і трансмісію. Найгірше, якщо постраждає двигун. Все це може обернутися для автовласника дорогим ремонтом.
Експерти рекомендують під час переходу на «автомат» виробити звичку не тиснути на «фантомне зчеплення», перш ніж активно втягуватися у водіння. Також можна використовувати спеціальну підставку для лівої ноги, щоб не дозволяти їй інтуїтивно тягнутися до педалі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…