Багато автовласників не проводять відмінностей між моторними оливами для бензинових і дизельних двигунів, вважаючи, що вони однаково ефективні в різних агрегатах. На ділі ж це може призвести до непередбачуваних наслідків, навіть якщо в’язкість мастила однакова, пише Motor1.
Експерти зазначають, що ключова відмінність між оливами для дизельних і бензинових двигунів полягає в пакеті присадок. У першому випадку використовується вдвічі більше мийних присадок порівняно з лубрикантом для бензомоторів. Це потрібно, щоб вимивати з системи більше частинок, таких як сажа, оскільки дизельний агрегат більш «брудний».
На цьому тлі може з’явитися хибна думка, що дизельне масло підходить для бензинових двигунів, але це не так. Експерти звертають увагу, що мийні присадки конкурують із протизношувальними присадками в боротьбі за ефективність. У конструкції дизельних двигунів цей компроміс враховується, у бензинових – ні. Таким чином, використання дизельної оливи в бензиновому двигуні позбавляє його необхідного захисту від зносу.
Раніше ми писали, про що свідчить масло у впускному колекторі. Також моторист пояснив, чому не варто купувати дороге мастило.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…