Хоча на ринку є багато різних марок і моделей авто, після покупки кожен водій намагається підлаштувати машину під свої потреби. Але в деяких випадках це може призвести до проблем із законом.
Досвідчений автоексперт зауважив, що багато водіїв в Україні змінюють фари в своїх авто, встановлюючи ксенонові або галогенні для кращої видимості вночі. Але робити це заборонено, якщо конструкція автомобіля цього не дозволяє. За такі зміни передбачено штраф 510 гривень за ч.2 ст.122 КУпАП.
Експерт також радить не змінювати штатний акумулятор автомобіля. Деякі водії ставлять батарею меншої ємності, думаючи, що вона заряджатиметься швидше. Насправді це не так, адже заряджається тільки той обсяг, який було витрачено, а менший акумулятор просто швидше розряджається.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…