Що означають логотипи автомобільних брендів

Фірмові емблеми на капоті, решітці радіатора, кришці багажника та на центральних ковпачках колісних дисків стають невід’ємною частиною впізнавання автомобільного бренду.

Однак зачасту ми не замислюємося про те, що ховається за кольоровими геометричними формами, такими як круги, ромби та інші, які прикрашають моделі автовиробників.

Mercedes

Один з найстаріших логотипів, який з’явився у 1910 році, відзначається тризначністю та символізує три сфери, в яких діяла компанія: на землі, в морі та у повітрі. Окрім легкових автомобілів, Mercedes виробляє вантажівки та автобуси, а також мотори для кораблів і літаків. Існують різні версії трактування, включаючи символізацію трьох видатних осіб, пов’язаних із становленням компанії.

BMW

Логотип компанії BMW – це не пропелер, як часто вважають. Він є відображенням герба Баварії та є спадщиною від логотипу виробника авіаційних двигунів, з якого виникла корпорація. Міф про пропелер виник пізніше через рекламу авіаційних двигунів, випущених BMW.

Audi

Логотип Audi символізує об’єднання компаній Audi, DKW, Horch та Wanderer, яке сталося в 1930-х роках і привело до створення альянсу Auto Union. Кожне кільце представляє одну з цих компаній. Спочатку кожна з них мала свій власний логотип, і лише пізніше вони об’єдналися під спільною емблемою.

Hyundai

Логотип Hyundai представляє собою стилізоване зображення потискання рук двох людей, що символізує взаємовідносини компанії із клієнтами. Вважається, що це зображення передає довіру та близькість взаємин.

Subaru

Назва Subaru походить від японського слова, що означає зоряне скупчення Плеяди в сузір’ї Тельця. Логотип зображує нічне небо, а шість зірок (замість семи, як у справжньому скупченні) символізують плеяди. Це назва “сім сестер” вказує на легенду про сім сестер, які злилися в одне ціле.

Toyota

Логотип Toyota складається із трьох переплетених овалів, які утворюють букву “Т” і обрамлені ще одним овалом. Є різні інтерпретації його значення, одна з яких полягає в тому, що переплетеність символізує тісні та довірчі взаємини з клієнтами. Інша версія вказує на походження від текстильного верстату, який був першим продуктом компанії Toyota.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело avtosota.com
Читайте також