Categories: Статті

Що потрібно зробити з машиною після 100 000 км, щоб вона служила «вічно»

Багато автомобілістів сьогодні вважають машини з пробігом 100 000 кілометрів старими і проблемними, хоча при правильному обслуговуванні таке авто може пройти ще вдвічі-втричі більше без серйозних поломок. Експерти видання SlashGear пояснили, що для цього потрібно зробити.

Масло — основа довголіття двигуна

Ресурс будь-якого двигуна внутрішнього згоряння безпосередньо залежить від використовуваного масла. Ближче до 100 000 кілометрів експерти рекомендують переходити на спеціальні «високопробіжні» масла, які містять кондиціонери ущільнень, що відновлюють пошкоджені прокладки і знижують витрату мастила. Також варто скоротити інтервали заміни мастила.

Своєчасна діагностика є критично важливою

Як правило, своєчасне виявлення проблем дозволяє усунути їх на ранніх стадіях, уникаючи дорогого ремонту.

«Автомобіль з великим пробігом вимагає особливої уваги до звуків», — відзначають механіки. “Скрегіт під капотом може сигналізувати про вихід з ладу генератора або водяного насоса, а стукіт в двигуні — про низький рівень масла або внутрішні пошкодження”.

Дрібний ремонт економить великі гроші

Якщо у вас навіть невеликий витік в одній із систем, то не варто його ігнорувати. У підсумку це може призвести до серйозної поломки і дорогого ремонту.

«Те, що сьогодні коштує 800 гривень на заміну хомута, завтра може перетворитися на ремонт на 30 тисяч», — пояснює механік.

Щоб забезпечити собі безпроблемну експлуатацію автомобіля, слід регулярно перевіряти стан ременів, шлангів і ущільнень.

Гальмівна система вимагає підвищеної уваги

Колодки вимагають заміни кожні 20 000 – 60 000 кілометрів в залежності від марки і моделі, а також стилю водіння. Якщо у вас авто з великим пробігом, обов’язково стежте за рівнем і станом гальмівної рідини. Заміна потрібна раз на два роки.

Система охолодження — ключ до надійності

Заміна антифризу в автомобілі потрібна кожні 30 000 – 50 000 км, проте перевіряти його рівень і стан потрібно раз на кілька тижнів. Якщо ігнорувати цю вимогу, можна зіткнутися з корозією і перегрівом двигуна.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

56 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago