Categories: Статті

Що робити, якщо ключ зламався в замку запалювання

Мало хто з водіїв готовий до того, що ключ від автомобіля може зламатися в замку запалювання. Хоча ситуація виглядає дуже неприємно, панікувати не потрібно. Є кілька рішень, які допоможуть впоратися з цією проблемою самостійно. Експерти порталу «Автосвіт» пропонують три таких способи.

Перш за все, потрібно зрозуміти, в якому положенні зламався ключ. Найлегше витягнути уламок, коли ключ знаходиться в крайніх положеннях («0» або «Lock»). Якщо ключ ще не повернувся до цього положення, можна взяти тонку викрутку, вставити її в замкову щілину і спробувати вийняти ключ. У деяких автомобілях ключ можна витягти тільки в положенні селектора «Р».

Перший спосіб витягнути уламок ключа – це піддягнути його тонкими і гострими предметами. Якщо зламане жало трохи стирчить, можна спробувати схопити його пінцетом або вузькогубцями. Щоб полегшити цю задачу, можна використовувати краплю засобу WD-40.

Другий спосіб полягає в тому, щоб вставити лезо від ручного лобзика в щілину між зламаним ключем і внутрішньою стінкою замка. Зубчики леза повинні бути направлені проти руху уламка. Якщо потягнути лезо на себе в такому положенні, то залишки ключа, швидше за все, вдасться витягнути назовні.

Третій і найскладніший спосіб витягти уламок ключа – це зняти замок. Цей процес може бути непростим, оскільки замки зазвичай встановлюються так, щоб їх важко було зняти. Наприклад, можуть виникнути труднощі при відкручуванні болтів, якими закріплюють замки.

Якщо ключ зламався після того, як двигун запустився, можна заглушити двигун, перевівши автомобіль на вищу передачу, натискаючи на педаль гальма і відпускаючи педаль зчеплення. Однак цей спосіб працює тільки для автомобілів з механічною коробкою передач. Для автомобілів з автоматичною коробкою можна спробувати зняти роз’єми з окремих котушок.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago