“Грижа колеса” – це деформація гумової частини шини, яка виявляється у вигляді здуття. Це пошкодження може статися як на боковині шини, так і на протекторі. Від місця деформації залежать можливі негативні наслідки.
Якщо на протекторі є “грижа”, то кермо може сильно вибивати, що робить поїздку неприємною. Щодо бічних “гриж” багато водіїв не приділяють їм увагу, вважаючи, що якщо вони не впливають на керованість, то це не є проблемою.
“Грижа” на шинах може виникнути з різних причин, таких як дефекти матеріалу під час виробництва, удар шини об бордюр або яму на дорозі, а також зіткнення або удар під час аварії. Ці пошкодження можуть виявитися навіть на внутрішній, невидимій частині шини.
Якщо грижа на шині має опуклість понад 10 мм, існує велика ймовірність раптового розриву.
Якщо у вас на шині є невелика «грижа», ви можете спокійно дістатися до місця, де заміните шину. Але якщо «грижа» вже досить велика, особливо з опуклістю понад 10 мм, шанси на раптовий розрив збільшуються. Таку шину неможливо відремонтувати через відсутність технології для з’єднання або заміни розірваних ниток корду.
Отже, незважаючи на бажання заощадити, вам все одно доведеться замінити шину. Краще замінити обидві шини на одній осі, щоб забезпечити однакові характеристики.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…