“Грижа колеса” – це деформація гумової частини шини, яка виявляється у вигляді здуття. Це пошкодження може статися як на боковині шини, так і на протекторі. Від місця деформації залежать можливі негативні наслідки.
Якщо на протекторі є “грижа”, то кермо може сильно вибивати, що робить поїздку неприємною. Щодо бічних “гриж” багато водіїв не приділяють їм увагу, вважаючи, що якщо вони не впливають на керованість, то це не є проблемою.
“Грижа” на шинах може виникнути з різних причин, таких як дефекти матеріалу під час виробництва, удар шини об бордюр або яму на дорозі, а також зіткнення або удар під час аварії. Ці пошкодження можуть виявитися навіть на внутрішній, невидимій частині шини.
Якщо грижа на шині має опуклість понад 10 мм, існує велика ймовірність раптового розриву.
Якщо у вас на шині є невелика «грижа», ви можете спокійно дістатися до місця, де заміните шину. Але якщо «грижа» вже досить велика, особливо з опуклістю понад 10 мм, шанси на раптовий розрив збільшуються. Таку шину неможливо відремонтувати через відсутність технології для з’єднання або заміни розірваних ниток корду.
Отже, незважаючи на бажання заощадити, вам все одно доведеться замінити шину. Краще замінити обидві шини на одній осі, щоб забезпечити однакові характеристики.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Німецькі автовиробники різко розкритикували рішення Європейського Союзу запровадити нові мита на китайські електромобілі. BMW та…
Аналітики Picodi Україна провели дослідження, щоб визначити, скільки бензину можуть придбати українці та жителі інших…
Багато хто думає, що високим водіям підходять тільки високі машини, як-от позашляховики. Але це не…
Більшість сучасних автомобілів мають кондиціонер. Однак багато водіїв починають користуватися ним лише в теплу пору…
Відомий американський автомеханік і блогер Скотті Кілмер, з 56-річним досвідом у сфері ремонту транспортних засобів,…
Урядовий законопроєкт №11256-2 щодо збільшення акцизів на автомобільне паливо наблизився до ухвалення. Парламентський комітет з…