“Грижа колеса” – це деформація гумової частини шини, яка виявляється у вигляді здуття. Це пошкодження може статися як на боковині шини, так і на протекторі. Від місця деформації залежать можливі негативні наслідки.
Якщо на протекторі є “грижа”, то кермо може сильно вибивати, що робить поїздку неприємною. Щодо бічних “гриж” багато водіїв не приділяють їм увагу, вважаючи, що якщо вони не впливають на керованість, то це не є проблемою.
“Грижа” на шинах може виникнути з різних причин, таких як дефекти матеріалу під час виробництва, удар шини об бордюр або яму на дорозі, а також зіткнення або удар під час аварії. Ці пошкодження можуть виявитися навіть на внутрішній, невидимій частині шини.
Якщо грижа на шині має опуклість понад 10 мм, існує велика ймовірність раптового розриву.
Якщо у вас на шині є невелика «грижа», ви можете спокійно дістатися до місця, де заміните шину. Але якщо «грижа» вже досить велика, особливо з опуклістю понад 10 мм, шанси на раптовий розрив збільшуються. Таку шину неможливо відремонтувати через відсутність технології для з’єднання або заміни розірваних ниток корду.
Отже, незважаючи на бажання заощадити, вам все одно доведеться замінити шину. Краще замінити обидві шини на одній осі, щоб забезпечити однакові характеристики.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…