Categories: Статті

Штраф 9000 гривень: де водіїв штрафують взимку за тріщину на лобовому склі

Зима – не лише красивий час року, а й час, коли водіям необхідно бути особливо уважними до стану свого автомобіля. І хоча в Україні поліція час від часу штрафує водіїв за пошкодження лобового скла, юристи наголошують: законних підстав для цих штрафів немає.

Цікаво, що в Україні штраф за пошкоджене лобове скло коливається лише в межах 340 гривень. Проте в інших країнах покарання за аналогічні порушення може вражати. Наприклад, в Іспанії поліція готова накладати штрафи до 200 євро, що становить близько 8700 гривень, пише Аmpercar.com.

У зимовий період іспанські поліцейські можуть зупинити автомобіль, якщо на лобовому склі виявлять тріщини, наліпки або навіть сніг. Якщо виявиться, що ці перешкоди суттєво ускладнюють огляд водія, це може призвести до накладення штрафу. Таким чином, порушникам загрожує серйозне фінансове навантаження.

Крім того, за затулений сторонніми предметами номерний знак власник авто може отримати ще один штраф. В Іспанії це коштує близько 80 євро, що відповідно до нинішнього курсу становить приблизно 3500 гривень.

Читайте також: Всім водіям в Україні доведеться змінювати права: у Раді можуть ухвалити новий закон

Несправні склоочисники та інші порушення

Ще однією причиною для накладання штрафу є несправні склоочисники. У цьому випадку водій також може зіткнутися з подібним покаранням, адже це може негативно позначитися на його безпеці на дорозі.

Отже, якщо ви плануєте подорож в зимовий сезон, не забудьте звернути увагу на стан вашого автомобіля. Краще витратити трохи часу на перевірку, ніж отримати серйозний штраф.

Як бачимо, правила дорожнього руху в Україні та Європі суттєво різняться. Тому водіям варто уважно стежити за змінами в законодавстві і бути обізнаними про правила, які можуть негативно вплинути на їхню безпеку.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

17 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago