Юрист Вадим Володарський пояснив, що штрафи за відсутність техогляду можуть бути накладені на водіїв різних категорій транспортних засобів, навіть попри скасування обов’язкового техогляду для легкових автомобілів у 2011 році.
Експерт пояснив, що технічний контроль потрібен для:
– вантажних і вантажопасажирських авто
– таксі
– автобусів
– комерційної техніки
– тракторів і сільськогосподарської техніки
Ці транспортні засоби повинні проходити техогляд раз на два роки. Вантажні авто вагою понад 3,5 тонн потрібно перевіряти щорічно.
Володарський зауважив, що є спірні моменти щодо автомобілів категорії “В”, які використовуються для перевезення вантажів, включаючи пікапи. Поліцейські можуть по-різному трактувати вимоги щодо таких автомобілів.
Якщо транспортний засіб, який потрібно перевірити техоглядом, не пройшов його вчасно, водій отримає штраф. Перший штраф становить 340 гривень (20 мінімальних доходів). Якщо порушення повторюється протягом року, штраф може зрости до 1700 гривень, або водія можуть позбавити прав на півроку чи на 10 днів помістити під адмінарешт.
Володарський радить оскаржувати постанову про порушення в спірних випадках, щоб уникнути можливих проблем у майбутньому.
Перспективи змін у законодавстві
Останніми роками розглядається можливість повернення обов’язкового техогляду для всіх видів транспортних засобів. Проте, через поточну ситуацію в країні та війну, такі зміни наразі не плануються.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…