Багато автомобілістів помічали, що з часом автомобільні шини можуть набувати коричневого відтінку. Хтось вважає це ознакою низької якості гуми, комусь взагалі здається, що це пил або бруд. Видання SlashGear пояснило, чому насправді покришки коричневіють.
Насамперед фахівці підкреслюють, що новий відтінок на гумі утворюється не через землю, що нашарувалася. Коричневий наліт на шинах з’являється внаслідок природного хімічного процесу, причиною якого є антиозонанти – спеціальні хімічні сполуки, які виробники додають до складу гуми.
«Шини піддаються найбільш агресивному впливу довкілля порівняно з іншими частинами автомобіля», – зазначають експерти. «Атмосферний озон може вступати в реакцію з вуглецевими ланцюгами в необроблених шинах, викликаючи їх розтріскування».
Антиозонанти допомагають захистити гуму від передчасного руйнування. З часом ці речовини виділяються на поверхню шини й утворюють захисний шар. При вступі в реакцію з киснем та іншими елементами навколишнього середовища вони утворюють коричневий осад.
Експерти підкреслюють, що неможливо повністю уникнути появи коричневого нальоту, але є способи його мінімізації. Для цього рекомендується регулярно мити шини мильним розчином і щіткою. Надати колесам блиску допоможе спеціальний поліроль.
Раніше ми писали про небезпечні марки шин, які нізащо не варто купувати. Також називалось три перевірених способи знизити шум від шин.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…