На СТО зазвичай раді новим клієнтам, адже ремонт та обслуговування авто — це їхній заробіток. Але є поломки, з якими навіть досвідчені майстри не хочуть працювати. Експерти виділили сім таких випадків.
На СТО не люблять займатися заміною мастила, адже це брудна робота, яка потребує багато уваги, але приносить небагато грошей. Також механіки не люблять ремонтувати світлодіодні фари — зазвичай вони пропонують просто замінити їх на нові, що може коштувати власнику чимало.
Майстри не люблять міняти привід ГРМ у преміум-авто і проводити діагностику для пошуку проблем з електросистемою. Українські механіки також неохоче беруться за ремонт техніки, в якій погано розбираються, наприклад, складних і специфічних роторних двигунів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…