На СТО зазвичай раді новим клієнтам, адже ремонт та обслуговування авто — це їхній заробіток. Але є поломки, з якими навіть досвідчені майстри не хочуть працювати. Експерти виділили сім таких випадків.
На СТО не люблять займатися заміною мастила, адже це брудна робота, яка потребує багато уваги, але приносить небагато грошей. Також механіки не люблять ремонтувати світлодіодні фари — зазвичай вони пропонують просто замінити їх на нові, що може коштувати власнику чимало.
Майстри не люблять міняти привід ГРМ у преміум-авто і проводити діагностику для пошуку проблем з електросистемою. Українські механіки також неохоче беруться за ремонт техніки, в якій погано розбираються, наприклад, складних і специфічних роторних двигунів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Кожен автомобіліст рано чи пізно може зіткнутися з проблемою надмірної витрати моторної оливи. Рівень мастила…
Сьогодні турбовані дизельні двигуни являють собою потужні, економічні та витривалі агрегати, проте їхня надійність і…
Toyota заслужено вважається іконою серед виробників позашляховиків: Land Cruiser, 4Runner, Tacoma, Tundra — це синоніми…
Французька компанія Citroen готується презентувати нове покоління бюджетного електричного кросовера C5 Aircross. Як пише Finance,…
Кросовери сьогодні – хіт продажів як в Україні, так і на глобальному ринку. Зазвичай цей…
Японська компанія Toyota готується випустити компактний кросовер на основі Land Cruiser Mini. Як повідомляє Carscoops,…