На СТО зазвичай раді новим клієнтам, адже ремонт та обслуговування авто — це їхній заробіток. Але є поломки, з якими навіть досвідчені майстри не хочуть працювати. Експерти виділили сім таких випадків.
На СТО не люблять займатися заміною мастила, адже це брудна робота, яка потребує багато уваги, але приносить небагато грошей. Також механіки не люблять ремонтувати світлодіодні фари — зазвичай вони пропонують просто замінити їх на нові, що може коштувати власнику чимало.
Майстри не люблять міняти привід ГРМ у преміум-авто і проводити діагностику для пошуку проблем з електросистемою. Українські механіки також неохоче беруться за ремонт техніки, в якій погано розбираються, наприклад, складних і специфічних роторних двигунів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Гібридні авто поєднують бензиновий двигун і електромотор, тож підходять для тих, хто хоче скористатися перевагами…
Перевищення допустимої швидкості в Україні — це одне з найпоширеніших порушень правил дорожнього руху. За…
Багато українців не думають про те, коли краще купувати новий автомобіль. Зазвичай вони орієнтуються на…
Багато водіїв вважають, що якщо менше навантажувати двигун, він прослужить довше. Однак це неправильно. Досвідчені…
З огляду на високі ціни на бензин, багато українських автовласників вирішують переобладнати свої автомобілі на…
Їзда на автомобілі з механічною трансмісією може бути складною. Недосвідчені водії часто роблять серйозні помилки,…