Categories: Статті

Сім проблем з авто, за які не беруться на СТО

На СТО зазвичай раді новим клієнтам, адже ремонт та обслуговування авто — це їхній заробіток. Але є поломки, з якими навіть досвідчені майстри не хочуть працювати. Експерти виділили сім таких випадків.

На СТО не люблять займатися заміною мастила, адже це брудна робота, яка потребує багато уваги, але приносить небагато грошей. Також механіки не люблять ремонтувати світлодіодні фари — зазвичай вони пропонують просто замінити їх на нові, що може коштувати власнику чимало.

Майстри не люблять міняти привід ГРМ у преміум-авто і проводити діагностику для пошуку проблем з електросистемою. Українські механіки також неохоче беруться за ремонт техніки, в якій погано розбираються, наприклад, складних і специфічних роторних двигунів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Чи можуть працівники ТЦК позбавляти водіїв права керувати авто

Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…

9 години ago

Чому бензин використовують у малих автомобілях, а дизель — у великих

Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…

12 години ago

Чому спускають шини: три неочевидні причини

Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…

19 години ago

Як зрозуміти, що двигун скоро вийде з ладу: 5 основних ознак

Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…

20 години ago

Штрафи для українських водіїв у Польщі: 500 грн за довгий прогрів і до 30 000 грн за засніжене авто

З початку війни багато українських водіїв виїхали до Польщі. Привчені до більш лояльних правил в…

20 години ago

Що означає червона лінія на дорозі: нова розмітка для водіїв

Правила дорожнього руху часто змінюються, тому водіям важливо стежити за нововведеннями. Наприклад, у деяких країнах…

21 годину ago