На СТО зазвичай раді новим клієнтам, адже ремонт та обслуговування авто — це їхній заробіток. Але є поломки, з якими навіть досвідчені майстри не хочуть працювати. Експерти виділили сім таких випадків.
На СТО не люблять займатися заміною мастила, адже це брудна робота, яка потребує багато уваги, але приносить небагато грошей. Також механіки не люблять ремонтувати світлодіодні фари — зазвичай вони пропонують просто замінити їх на нові, що може коштувати власнику чимало.
Майстри не люблять міняти привід ГРМ у преміум-авто і проводити діагностику для пошуку проблем з електросистемою. Українські механіки також неохоче беруться за ремонт техніки, в якій погано розбираються, наприклад, складних і специфічних роторних двигунів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…
Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…
Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…
Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…
З початку війни багато українських водіїв виїхали до Польщі. Привчені до більш лояльних правил в…
Правила дорожнього руху часто змінюються, тому водіям важливо стежити за нововведеннями. Наприклад, у деяких країнах…