Скільки коштує прогріти двигун автомобіля: аналіз дослідження

Заощадження пального – важлива тема для багатьох водіїв. Чи справді варто заощаджувати на цьому? Давайте розглянемо практичний експеримент, проведений експертами з порталу avtomir, щоб дізнатися більше про це.

Методика виміру полягала у двох кроках. Спершу виміряли витрату палива під час прогріву двигунів двох автомобілів різних екологічних класів. Потім фіксували витрату пального під час стоянки вже із прогрітим двигуном на мінімальних обертах.

Усі вимірювання здійснювалися за допомогою бортових комп’ютерів, які отримували дані від автомобіля через OBD-II. Цей метод забезпечує більш точні результати, ніж традиційне вимірювання шляхом доливання пального.

Експеримент проводився на двох автомобілях – Kia Rio з двигуном G4FC (Євро-5) та Nissan X-Trail з двигуном QR25 DE (Євро-4). Отримані результати можна застосувати і до інших автомобілів, виготовлених компаніями Renault, Nissan, Hyundai/Kia та іншими виробниками.

Під час прогріву при -15°C автомобіль з двигуном Євро-4 витрачав близько 2,5 літра пального за годину, а з двигуном Євро-5 – 4 літри за годину. Після прогріву до 40°C витрата палива становила 1 літр на годину для Євро-4 і приблизно 4 літри на годину для Євро-5. У режимі холостого ходу обидва автомобілі споживали близько 0,8-0,9 літра пального на годину.

Отже, витрата пального під час прогріву та на холостому ході була близько однаковою для обох автомобілів. Хоча сучасні турбомотори можуть мати трохи меншу моментальну витрату пального, вони потребують більше часу для прогріву до оптимальної температури. Проте прогрівання двигуна є необхідним, і, як показав цей експеримент, це не приводить до значного збільшення витрати пального.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також