Взимку водії часто прогрівають двигун перед поїздкою, але наскільки це затратно з погляду витрат пального? Портал Avtomir провів експеримент на Kia Rio (двигун G4FC, Євро-5) і Nissan X-Trail (QR25 DE, Євро-4), щоб з’ясувати, скільки бензину спалюється під час прогріву і на холостому ходу.
Мінус 15°C, холодний старт:
Двигун Євро-4 витрачав 2,5 л/год на початку прогріву. При досягненні 40°C – близько 1 л/год.
Двигун Євро-5 спочатку споживав до 4 л/год, знижуючись до схожих значень після прогріву каталізатора.
У середньому на повне прогрівання пішло 0,6 літра палива.
Холостий хід (прогрітий двигун):
Обидва автомобілі споживали 0,8-0,9 л/год.
Автомобілі з великими моторами витрачають більше палива на прогрівання, але сучасні турбодвигуни витрачають менше пального за рахунок ефективності, хоча нагріваються довше. Для очищення від нагару після тривалого простою рекомендується рух на підвищених обертах.
Автомобіль - це не просто засіб пересування, а джерело підвищеної відповідальності. Водії в Україні зобов'язані…
Віднедавна в Україні дозволено вживання канабісу в медичних цілях. Однак навіть за наявності рецепта від…
Щодня на дороги України виходять патрулі Національної поліції, які стежать за дотриманням правил дорожнього руху…
У житті автомобіліста навіть дрібниці мають значення. У буквальному сенсі. Звичайна 50-копійчана монета може стати…
Складні погодні умови та інтенсивний рух вимагають від українських автомобілістів підвищеної уважності за кермом. Одним…
В умовах зростання цін на нові автомобілі українські автолюбителі все частіше звертають увагу на вторинний…