Взимку водії часто прогрівають двигун перед поїздкою, але наскільки це затратно з погляду витрат пального? Портал Avtomir провів експеримент на Kia Rio (двигун G4FC, Євро-5) і Nissan X-Trail (QR25 DE, Євро-4), щоб з’ясувати, скільки бензину спалюється під час прогріву і на холостому ходу.
Мінус 15°C, холодний старт:
Двигун Євро-4 витрачав 2,5 л/год на початку прогріву. При досягненні 40°C – близько 1 л/год.
Двигун Євро-5 спочатку споживав до 4 л/год, знижуючись до схожих значень після прогріву каталізатора.
У середньому на повне прогрівання пішло 0,6 літра палива.
Холостий хід (прогрітий двигун):
Обидва автомобілі споживали 0,8-0,9 л/год.
Автомобілі з великими моторами витрачають більше палива на прогрівання, але сучасні турбодвигуни витрачають менше пального за рахунок ефективності, хоча нагріваються довше. Для очищення від нагару після тривалого простою рекомендується рух на підвищених обертах.
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…