Взимку водії часто прогрівають двигун перед поїздкою, але наскільки це затратно з погляду витрат пального? Портал Avtomir провів експеримент на Kia Rio (двигун G4FC, Євро-5) і Nissan X-Trail (QR25 DE, Євро-4), щоб з’ясувати, скільки бензину спалюється під час прогріву і на холостому ходу.
Мінус 15°C, холодний старт:
Двигун Євро-4 витрачав 2,5 л/год на початку прогріву. При досягненні 40°C – близько 1 л/год.
Двигун Євро-5 спочатку споживав до 4 л/год, знижуючись до схожих значень після прогріву каталізатора.
У середньому на повне прогрівання пішло 0,6 літра палива.
Холостий хід (прогрітий двигун):
Обидва автомобілі споживали 0,8-0,9 л/год.
Автомобілі з великими моторами витрачають більше палива на прогрівання, але сучасні турбодвигуни витрачають менше пального за рахунок ефективності, хоча нагріваються довше. Для очищення від нагару після тривалого простою рекомендується рух на підвищених обертах.
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…