Categories: Статті

ТОП-5 невбиваних двигунів: які мотори легко проїдуть без ремонту 250 000 км

Двигун в будь-якому автомобілі є ключовим агрегатом. Без нього експлуатація транспортного засобу не має ніякого сенсу. З цієї причини досвідчені автомобілісти при виборі машини насамперед звертають увагу на стан і надійність силової установки. Портал AMPERCAR виділив п’ять «незнищенних» моторів, які легко проїдуть 250 000 кілометрів і більше без серйозних поломок.

Nissan HR16DE: японська надійність з нюансами

1,5-літровий атмосферник потужністю 120 к.с. має репутацію одного з найнадійніших агрегатів у своєму класі. Базовий ресурс двигуна становить 250 000 – 270 000 км. У той же час після перших 150 000 км багато хто помічає підвищену витрату масла. Цей двигун потребує періодичних «прокалювань» на трасі кожні 500 км і не любить роботу на низьких обертах. Ключовим недоліком даного агрегату є складна заміна свічок запалювання.

Toyota 4GR-FSE: рекордсмен за пробігом

Зазначений мотор ставиться на Toyota Camry XV70. Він може подолати без поломок 450 000 км і більше. Агрегат має досить складну конструкцію з безпосереднім уприскуванням і системою охолодження, але все одно відрізняється просто феноменальною надійністю. Найбільш вдалою покупкою вважаються семирічні седани з пробігом близько 100 тисяч км.

Volkswagen 1.6 MPI EA 211: німецько-чеський компроміс

Чеська версія німецького мотора перевершила оригінал. Інженери Skoda змогли позбутися проблем з гільзами циліндрів і поршневою групою, що дозволило збільшити ресурс двигуна до 300 000 км. До того ж агрегат став тихішим, але зберіг вимогливість до якості палива і точності регулювань.

PSA EC5: французька еволюція

Модернізована версія легендарного TU5JP4 вісімдесятих років легко проїжджає без капремонту понад 400 000 км. Після 150 тисяч, можливо, доведеться перепрошити ЕБУ, але в іншому двигун є безпроблемним.
Renault K4M: чавунна класика

Серед сучасних двигунів ця чавунна болванка з розподіленим уприскуванням є справжнім королем. Мотор здатний проїхати без втручання фахівців 400 000 – 450 000 км. Єдине, що вам доведеться в ньому поміняти – це ремінь ГРМ, який служить по 40 000 км.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

54 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago