Categories: Статті

ТОП-5 невбиваних двигунів: які мотори легко проїдуть без ремонту 250 000 км

Двигун в будь-якому автомобілі є ключовим агрегатом. Без нього експлуатація транспортного засобу не має ніякого сенсу. З цієї причини досвідчені автомобілісти при виборі машини насамперед звертають увагу на стан і надійність силової установки. Портал AMPERCAR виділив п’ять «незнищенних» моторів, які легко проїдуть 250 000 кілометрів і більше без серйозних поломок.

Nissan HR16DE: японська надійність з нюансами

1,5-літровий атмосферник потужністю 120 к.с. має репутацію одного з найнадійніших агрегатів у своєму класі. Базовий ресурс двигуна становить 250 000 – 270 000 км. У той же час після перших 150 000 км багато хто помічає підвищену витрату масла. Цей двигун потребує періодичних «прокалювань» на трасі кожні 500 км і не любить роботу на низьких обертах. Ключовим недоліком даного агрегату є складна заміна свічок запалювання.

Toyota 4GR-FSE: рекордсмен за пробігом

Зазначений мотор ставиться на Toyota Camry XV70. Він може подолати без поломок 450 000 км і більше. Агрегат має досить складну конструкцію з безпосереднім уприскуванням і системою охолодження, але все одно відрізняється просто феноменальною надійністю. Найбільш вдалою покупкою вважаються семирічні седани з пробігом близько 100 тисяч км.

Volkswagen 1.6 MPI EA 211: німецько-чеський компроміс

Чеська версія німецького мотора перевершила оригінал. Інженери Skoda змогли позбутися проблем з гільзами циліндрів і поршневою групою, що дозволило збільшити ресурс двигуна до 300 000 км. До того ж агрегат став тихішим, але зберіг вимогливість до якості палива і точності регулювань.

PSA EC5: французька еволюція

Модернізована версія легендарного TU5JP4 вісімдесятих років легко проїжджає без капремонту понад 400 000 км. Після 150 тисяч, можливо, доведеться перепрошити ЕБУ, але в іншому двигун є безпроблемним.
Renault K4M: чавунна класика

Серед сучасних двигунів ця чавунна болванка з розподіленим уприскуванням є справжнім королем. Мотор здатний проїхати без втручання фахівців 400 000 – 450 000 км. Єдине, що вам доведеться в ньому поміняти – це ремінь ГРМ, який служить по 40 000 км.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago