Топ-5 популярних міфів про надійність двигуна авто, про які можна забути
Досвідчені водії завжди знали, як зберегти життєздатність двигуна внутрішнього згоряння, але сучасні реалії скасували деякі стереотипи. Експерти порталу mmr.net.ua визначили п’ять найпоширеніших міфів про надійність автомобільних двигунів, які варто відкинути.
Завжди вважалося, що для максимальної тривалості служби і відсутності проблем двигун повинен бути атмосферним, без турбонаддува. Однак цей принцип втратив свою актуальність. Навіть такий атмосферний двигун, як 2,0-літровий G4KD від Hyundai потужністю 150 кінських сил, може зазнати проблем із споживанням мастила при невеликому пробігу через спроби виробників заощадити на конструкції.
Твердження, що ланцюговий привід газорозподільного механізму (ГРМ) більш надійний, тепер не є абсолютною правдою. Здешевлення призвело до того, що ланцюг ГРМ тепер може виходити з ладу вже після закінчення гарантійного терміну.
Щодо використання бензину з октановим числом А-95, то виявляється, що в теплу погоду присадки, які перетворюють А-92 на А-95, швидко випаровуються, змушуючи двигун працювати на бензині з меншим октановим числом.
Ідея, що автомобіль із меншим пробігом має довший термін служби, застаріла. Сучасні умови, особливо у містах з частими заторами, можуть призводити до більшого зносу двигуна через режим руху в пробках та багаторазові запуски при коротких поїздках.
Не всі дорогі масла є ідеальним вибором для двигуна. Вартість формується не тільки від складових, але і від витрат виробника на маркетинг. Тому абсолютно ідентичні моторні оливи можуть значно відрізнятися в ціні через рекламні витрати брендів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!