Categories: Статті

ТОП-5 японських кросоверів з пробігом, які краще оминати у 2025 році

Ринок б/в авто з Японії традиційно приваблює українців. Але не кожен кросовер вартий уваги – деякі моделі мають проблеми, що здатні з’їсти ваш бюджет на ремонт. Навіть ті, які вважаються еталоном надійності. Ми у SUV News зібрали п’ятірку найбільш ризикованих варіантів серед тих моделей, які загалом заслужили солідну репутацію.

1. Nissan Juke (перші роки випуску)

Нестандартний дизайн приваблює, та під капотом часто прихований бідний ресурс варіаторної коробки. Майстер СТО з Києва Сергій Б. каже: «Ремонт CVT після 120 тисяч км може перевищити 70 тисяч гривень». Додайте сюди слабку шумоізоляцію – і отримуєте не найприємніший досвід.

2. Mitsubishi Outlander з 2.4-літровим бензиновим мотором

На перший погляд – надійний сімейний кросовер. Та у старших екземплярів часто «летить» варіаторна трансмісія. Вартість капремонту легко сягає десятки тисяч гривень. На форумах власники пишуть про витрату оливи вже після 100 тисяч км.

3. Subaru Forester з турбомотором

Шанувальники хвалять керованість, але турбовані опозитні двигуни – справжній головний біль. Високий апетит до пального й чутливість до якості бензину ведуть до дорогих поломок.

«Турбіна часто не доживає до 150 тисяч», – каже автопідбірник Андрій К. з Харква, який спеціалізується на Subaru.

4. Honda CR-V (третього покоління)

Надійність у Honda визнана, але у версіях з автоматом власники скаржаться на знос коробки. Проблеми з електронікою клімат-контролю теж не рідкість. Навіть дрібні ремонти б’ють по кишені, бо оригінальні запчастини дорогі.

5. Toyota RAV4 з дизельним двигуном 2.2 D-CAT

Звучить дивно, але дизельна Toyota може стати пасткою. Слабке місце – система очистки вихлопу. При забитому фільтрі DPF мотор починає «троїти», а заміна вузла обійдеться від 60 тисяч гривень. До того ж, на вторинці більшість таких машин мають великий пробіг.

Висновок

Японські кросовери часто асоціюються з надійністю, та реальність вторинного ринку інша. Перед купівлею треба ретельно перевіряти історію авто й бути готовим до прихованих витрат. Інакше вигідна на перший погляд угода обернеться довгим ремонтом у сервісі.

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

25 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago