Кожен українець знає, що червоний сигнал світлофора є заборонним, продовжувати рух, коли він горить, не можна. Водночас багато хто не в курсі, що існують винятки, коли водій не просто може, а повинен проїжджати перехрестя в такій ситуації. Досвідчений патрульний у коментарі «SUV News» нагадав про них.
Найбільш очевидним винятком є ситуація, коли на перехресті одночасно працюють світлофор і регулювальник. ПДР тут вимагає від водія підкорятися командам поліцейського, навіть якщо вони суперечать сигналам світлофора.
Якщо ви вже почали виконувати проїзд перехрестя, але в процесі змушені були загальмувати і пропустити зустрічний транспорт, а в цей момент засвітився червоний, то ви повинні продовжувати рух, оскільки залишатися в такому положенні, як і здавати назад, може бути небезпечно.
Третій випадок, коли ви повинні продовжити рух на червоний, пов’язаний з додатковими секціями світлофора. Якщо основний сигнал забороняє рух, але при цьому горить додаткова стрілка в певному напрямку, то вам дозволяється рух суворо в зазначеному напрямку.
Крім зазначених ситуацій, коли рух на «червоний» офіційно дозволено, існують й інші умови, коли можна ігнорувати вимоги світлофора. За словами патрульного, йдеться про пропуск спецтранспорту з увімкненими проблисковими маячками червоного або синього кольорів. Якщо дати дорогу «швидкій», «пожежникам» або поліції без виїзду на перехрестя не можна, то слід знехтувати сигналом світлофора. Крім того патрульний нагадав про ситуацію крайньої необхідності, коли порушення ПДР виправдане порятунком життя чи здоров’я людей.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…