Чому двигуни таксі, які працюють в складніших умовах, служать довше, ніж у звичайних автомобілів? Відповідь проста: водії таксі завжди терпляче прогрівають двигун перед поїздкою. Це правило часто ігнорують інші водії, але воно важливе для довговічності двигуна.
Різниця в експлуатації
Звичайні водії часто користуються автомобілем для коротких поїздок містом, де доводиться стояти в пробках і вимикати двигун на короткий час. У холодну пору року це заважає двигуну прогрітися до потрібної температури. Через це масло в двигуні втрачає свої властивості, що призводить до швидшого зносу.
Автомобілі таксі, навпаки, працюють майже без зупинок, підтримуючи постійну середню швидкість. Це допомагає двигуну та маслу залишатися в оптимальному температурному режимі.
Важливо пам’ятати, що датчик температури в автомобілі показує температуру охолоджуючої рідини, а не масла. Масло прогрівається повільніше, і поки воно не досягне потрібної температури, двигун може працювати без достатнього змащення, що призводить до швидшого зносу.
Коли ви терпляче прогріваєте двигун перед поїздкою, ви даєте маслу час нагрітися і правильно змастити всі деталі. Це допоможе двигуну служити довше і зекономить вам гроші на ремонті.
Не ігноруйте прогрів двигуна, особливо в холодну погоду. Це просте правило допоможе вашому автомобілю залишатися в хорошому стані на багато років.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…